در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۱ درصدی ضریب اشغال قطارهای مسافری در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس

    در هفت ماهه سال جاری ، تعداد زائران و مسافران ورودی و خروجی به مشهد مقدس بیش از ۸ میلیون و ۶۱۱ هزار نفر بوده که رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ضریب اشغال قطارهای مسافری مسیرهای ریلی منتهی به مشهد مقدس ، در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است .

    محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان گفت : طی این مدت ، متوسط ضریب اشغال قطارهای مسافری در مسیرهای ریلی تهران - مشهد و بالعکس ، ۸۲.۱۲ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ درصدی داشته است .

    وی افزود : متوسط ضریب اشغال در قطارهای مسافری سایر مبادی سطح کشور به مشهد مقدس و بالعکس ۸۶.۴۲ درصد بوده که رشد ۱۴ درصدی نسبت مدت مشابه سال قبل دارد . متوسط ضریب اشغال در قطارهای حومه ای استان نیز با ۴۷.۶ درصد ، رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال قبل دارد .

    وی یادآور شد : در هفت ماهه سال جاری ، تعداد زائران و مسافران ورودی و خروجی به مشهد مقدس بیش از ۸ میلیون و ۶۱۱ هزار نفر بوده که رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد .




    مطالب مرتبط

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    بر اساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان ، رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به این کلانشهر مذهبی شکسته شد .

    |

    پس از تکمیل این سایت ، توان حمل و نقل کانتینر به خصوص واگن ها و بارهای کانتینری ورودی از روسیه ، چین و قزاقستان به ایران افزایش می یابد و حمل و نقل یا ترانزیت بارهای کانتینری که معمولا بارهای گران تر و یا خاص هستند در مسیر ایران بیشتر می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    نظرات کاربران