در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در راه آهن زاگرس

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در ایستگاه گل محک راه آهن زاگرس برگزار شد .

    این مانور به منظور ارتقاء دانش و آمادگی هرچه بیشتر نیروها برای امداد رسانی به قطارهای مسافری و باری در موقع بحران، با همکاری هلال احمر و اورژانس شهرستان اندیمشک برگزار شد .

    در این مانور نیروهای آتش نشانی ، به اطفا حریق واگن مسافری پرداخته و سپس نیروهای اورژانس و هلال احمر به مصدومان ، امداد رسانی کردند .




    مطالب مرتبط

    نفر کیلومتر ثبت شده در ۱۰ ماه امسال ۶۳ میلیون ۳۵۱ هزار کیلومتر بوده است .

    |

    تعداد واگن های بارگیری ۶۶ و تعداد واگن های تخلیه را ۶۹ واگن بود و ۶۰۶ قطار باری ایجاد شده است که در مقایسه با پارسال که این رقم ۵۶۳ مورد بود رشد ۸ درصدی نشان می دهد .

    |

    راه آهن زاگرس یکی از نواحی نوزده‌گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره کل راه آهن زاگرس مأموریت بهره برداری از شبکه و تجهیزات آن به‌منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان ...

    |

    راه‌آهن ناحیه زاگرس به دلیل تلاقی کوه‌های زاگرس با جلگه خوزستان و پل ارتباطی به بنادر خرمشسهر، آبادان، بندر امام خمینی، ماهشهر و خلیج فارس از اهمیت بالایی در خطوط ریلی کشور برخوردار است و نقش مهمی در جابه‌جایی بار و مسافر به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد .

    |

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    نظرات کاربران