در حال بارگذاری ...
  • آغاز حمل ریلی ۱۰۰ تن روغن مارگارین از ایستگاه راه‌آهن ری

    علاوه بر اهواز و کرمان ، اقدامات لازم جهت حمل ریلی این محمولات به سایر مراکز استانی متصل به شبکه ریلی ، صورت گرفته و به زودی آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن تهران گفت : با بارگیری ۱۰۰ تن از محصولات شرکت مارگارین به مقاصد اهواز و کرمان ، حمل ریلی محصولات این شرکت از ایستگاه راه‌آهن ری آغاز شد .

    عابدین هادی نژاد افزود : از اوایل امسال ، با اختصاص یک سایت بار انداز در ایستگاه ری ، مواد اولیه روغن این کارخانه به صورت ریلی حمل شد و پیگیری های صورت گرفته جهت دو سربار کردن این مسیر با بارگیری محصولات تولیدی به سرانجام رسید .

    وی ادامه داد : علاوه بر اهواز و کرمان ، اقدامات لازم جهت حمل ریلی این محمولات به سایر مراکز استانی متصل به شبکه ریلی ، صورت گرفته و به زودی آغاز خواهد شد . این محمولات با همکاری شرکت پارسیان ریل شرق و با واگن‌های مسقف حمل می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    تعداد کشته های جاده ای در سال حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد تصادفات جرحی و منجر به نقص عضو بیش از ۱۰ برابر این میزان بوده است . در حالی که صنعت ریلی ، به لحاظ ایمنی و عدم آسیب های جسمی و مالی ، حوزه ای کاملا متفاوت نسبت به جاده است .

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران