در حال بارگذاری ...
  • انجام ۷۲۰ پرواز از فرودگاه مشهد طی دهه پایانی ماه صفر

    ۱۷ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) بیش از ۲۰۰ پرواز از این فرودگاه انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از جابه جایی ۱۰۴ هزار مسافر در قالب ۷۲۰ پرواز از فرودگاه مشهد طی دهه پایانی ماه صفر خبر داد .

    محمدباقر قاسم زاده با اعلام این خبر گفت : در این مدت بیش از ۷۲۰ پرواز از فرودگاه مشهد انجام شد که ۱۰۰ پرواز ورودی و خروجی از این تعداد پروازهای خارجی و مابقی داخلی بوده است . همچنین در این مدت با توجه به افزایش تقاضای سفر به مشهد ، برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت تعداد ۴۰ پرواز فوق العاده انجام شد .

    مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی افزود : ۱۷ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز بیش از ۲۰۰ پرواز از این فرودگاه انجام شده است .

    فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت ها روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی از آن انجام می شود .




    مطالب مرتبط

    در ۹ ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۵۱۰ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را نشان می دهد .

    |

    در فرودگاه مشهد طرح‌های مهمی اجرا شد که طرح توسعه فرودگاه از آن جمله است . با بهره‌برداری از طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد ۲۰ هزار مترمربع به فضای این ترمینال افزوده شد و گستره آن به ۵۷ هزار مترمربع رسید . این طرح با رویکرد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به زائران و مسافران با ...

    |

    در نوروز ۱۴۰۳ ، کاملاً متفاوت و با حال و هوای شاد به استقبال مسافران و زائران رضوی رفتیم که سبب جلب رضایت یکایک مسافران داخلی و خارجی شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

    |

    نظرات کاربران