در حال بارگذاری ...
  • نیاز به اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل قطعه ۳ آزادراه ارومیه - تبریز

    احداث این قطعه به طول ۱۷ کیلومتر باعث کاهش ۱۲ کیلومتری طول مسیر فعلی می‌شود و علاوه بر ارتقای سطح سرویس جاده نامناسب کناری دو دستگاه تونل هرکدام به طول ۲۴۰۰ متر در این مسیر ساخته خواهد شد . برای تکمیل این قطعه ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه قطعات یک و دو آزادراه ارومیه - تبریز هم اینک در دست بهره‌برداری قرار دارد ، گفت : برای تکمیل قطعه ۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است و امیدواریم قطعه چهار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد .

    خیراله خادمی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه ارومیه - تبریز در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت : این آزادراه یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اجرا و ارتباط دهنده دو استان آذربایجان‌غربی و شرقی است . آزادراه ارومیه - تبریز به طول ۱۷۰ کیلومتر از هفت قطعه تشکیل شده است که قطعات یک و دو به طول ۴۳ کیلومتر هم اکنون در دست بهره‌برداری قرار دارند .

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قطعه ۳ آزادراه ارومیه - تبریز را مهمترین قطعه این پروژه عنوان کرد و گفت : احداث این قطعه به طول ۱۷ کیلومتر باعث کاهش ۱۲ کیلومتری طول مسیر فعلی می‌شود و علاوه بر ارتقای سطح سرویس جاده نامناسب کناری دو دستگاه تونل هرکدام به طول ۲۴۰۰ متر در این مسیر ساخته خواهد شد . برای تکمیل این قطعه ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است .

    خادمی با اشاره به قطعه ۴ ازادراه ارومیه - تبریز بیان کرد : این قطعه هم اینک از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است که امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این قطعه ۳۳ کیلومتری را به بهره برداری برسانیم . در خصوص قطعات ۵، ۶ و ۷ در حال مذاکره با سرمایه گذار هستیم تا عملیات اجرایی را در اسرع وقت آغاز شود .




    مطالب مرتبط

    افزایش ۴۰۰ برابری قیمت قیر از سال ۱۳۸۰ تاکنون

    افزایش ۴۰۰ برابری قیمت قیر از سال ۱۳۸۰ تاکنون

    باید روش‌های طراحی و مهندسی راه تغییر یافته و روش‌های دیگری همچون کاهش مصرف قیر و تغییر اختلاط‌ها بازمهندسی شده و به کار گرفته شوند زیرا با توجه به منابع مالی اندک این مسئله یکی از ضروریات امروزه است .

    |

    انعقاد قرارداد تدوین الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی

    انعقاد قرارداد تدوین الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی

    با توجه به الزامات قانونی منجمله ماده ۵۸ احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مبنی بر ضرورت رعایت اصول پدافند غیرعامل در مطالعه ، طراحی و اجرای پروژه های جدید و در دست اقدام ؛ تبادل موافقتنامه جهت انجام ملاحظات پدافند غیرعامل در ۱۴ پروژه آزادراه ، ۱۳ پروژه راه و ۷ پروژه راه آهن ...

    |

    تلاش برای افتتاح پروژه راه‌آهن قزوین - رشت تا قبل از فصل زمستان

    تلاش برای افتتاح پروژه راه‌آهن قزوین - رشت تا قبل از فصل زمستان

    در حال حاضر عملیات زیرسازی این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی است و طی ۱۰ روز آینده احداث تقاطع هم‌سطح برای اتصال ریل در منطقه لاکان به اتمام خواهد رسید . همچنین در بخش روسازی عملیات رلواژ اول به اتمام رسیده و هم‌اکنون رلواژ دوم مسیر در دست اقدام قرار دارد .

    |

    کسب رتبه نخست در تحقق دولت الکترونیک توسط شرکت ساخت و توسعه

    کسب رتبه نخست در تحقق دولت الکترونیک توسط شرکت ساخت و توسعه

    تاکنون ارزیابی‌ها در چهار مرحله صورت گرفته است و در نوبت چهارم ، شرکت ساخت و توسعه در حوزه برنامه‌های تعاملی ، تراکنشی ، یکپارچگی و مشارکتی موفق به کسب رتبه اول شد که نسبت به ارزیابی نوبت سوم ، ۷ رتبه ارتقا پیدا کرده است .

    |

    نظرات کاربران