در حال بارگذاری ...

افتتاح سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه نیک پسندی در اداره کل راه‌آهن تهران

اجرای این پروژه با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی ، به اتکای توانمندی شرکت های داخلی به اتمام رسیده و علائم الکتریکی جدید ایستگاه در سرویس بهره برداری قرارگرفته است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل ارتباطات و علائم الکتریکی از بهره برداری سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه نیک پسندی در اداره کل راه‌آهن تهران خبر داد .

مهدی آمره با بیان این مطلب گفت : با توجه به توسعه خطوط ایستگاه نیک پسندی در راستای پروژه خطوط حومه ای و احداث ساختمان جدید ایستگاه ، سیستم علائم الکتریکی ایستگاه نیز توسعه و نوسازی شده و هم اکنون به بهره برداری قطعی رسیده است .

آمره افزود : این ایستگاه با ۲۱ سوزن علائمی و چهار بلاک علائمی در طرفین ، در فاز ۱ توسعه خطوط حومه ای به سیستم علائم الکتریکی تجهیز شده است که با اتصال کامل خطوط حومه ای این ایستگاه به ایستگاه‌های تهران و لشگری ، تردد قطارهای حومه ای مستقل از خطوط بین شهری با سیستم علائم الکتریکی و با ایمنی و سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد : اجرای این پروژه با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی ، به اتکای توانمندی شرکت های داخلی به اتمام رسیده و علائم الکتریکی جدید ایستگاه در سرویس بهره برداری قرارگرفته است .




مطالب مرتبط

پیش‌بینی می‌شود با رفع موانع حضور گمرک در بندر خشک ریلی آپرین ، میزان حمل‌ونقل ریلی در بخش بین‌الملل شامل صادرات ، واردات و ترانزیت با ادامه روند روبه‌رشد جهش قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته داشته باشد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|

مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

|

نظرات کاربران