در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی توسط شرکت رجا

    هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت رجا می‌توانند از تاریخ ۱۹ آبانماه به سایت شرکت حمل و نقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ آبان) و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر هم‌وطنان با حمل و نقل ریلی و مسافرت با قطار ، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی می‌کند .

    هم‌وطنان عزیز می‌توانند با شرکت در مسابقه یاد شده طی دوره زمانی ۱۹ آبانماه الی ۲ آذر ماه از جایزه سفر رایگان با قطار‌های رجا برخودار شوند .

    در این طرح محتوایی در زمینه‌ی حمل و نقل ریلی ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا و امکانات و خدمات قطارهای این شرکت به صورت الکترونیک در وبسایت شرکت قرار داده شده و عموم مردم، با مطالعه محتوای مزبور قادر به شرکت در مسابقه طراحی شده (پاسخ‌گویی به سؤالات چهار گزینه‌ای) خواهند بود .

    شرکت کنندگان در مسابقه کتاب‌خوانی رجا با دادن پاسخ صحیح به سؤالات ، در قرعه‌کشی شرکت داده شده  و به ۱۰ نفر از برندگان ، یک کوپه ۴ تخته بلیت رفت و برگشت رایگان از قطارهای رجا (مسیر و قطار به انتخاب فرد برنده) جایزه داده می‌شود . این بلیت تا پایان برنامه زمستان (۲۴ اسفندماه) برای برندگان قابل استفاده خواهد بود .

    هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت رجا می‌توانند از تاریخ ۱۹ آبانماه به سایت شرکت حمل و نقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir  مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران