در حال بارگذاری ...

ایجاد صنایع متراکم و پر خطر در بنادر جنوبی موجب آسیب پذیری جدی کشور است

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در گردهمایی تخصصی این مبحث با رویکرد حمل و نقل دریایی در سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه زیرساخت های دریایی مورد تهدید مستقیم دشمن می باشد گفت : ایجاد صنایع متراکم و پر خطر در بنادر جنوبی کشور ، موجب آسیب پذیری جدی کشور است . از دیگر مواردی که سردار جلالی بیان کرد اختلال در چرخه تامین کالا در کشور زمان اعتراض کامیون داران بود .‎

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

خوشبختانه مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی روند مصون‌سازی و پایداری و دستیابی به تاب‌آوری را به خوبی طی کرده و لایه ایمنی را به دست آورده است .

|

سطح آمادگی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان یکی از زیرساخت‌های حیاتی کشور باید همانند آمادگی ارتش در شب عملیات باشد و این یعنی آمادگی کامل در همه بخش‌ها است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل که به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مقامات لشگری و کشوری در مرکز ...

|

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

نظرات کاربران