در حال بارگذاری ...
  • ارائه طرح تشویقی و تسهیلاتی «آینده سازان» توسط شرکت رجا

    متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند با ثبت درخواست خود در سایت رجا به نشانی www.raja.ir برای تهیه بلیت مورد نظر خود اقدام کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور حمایت و تأمین آمنیت سفر دانش آموزان و دانشجویان هم‌چنین دسترسی آسان و مطلوب وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم به بلیت گروهی قطار ، طرح تسهیلات «آینده سازان» را اجرا می‌کند .

    روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود : شرکت رجا برای چهارمین سال متوالی در نظر دارد در قالب طرح تشویقی و تسهیلاتی «آینده سازان» برای دانش آموزان و فرهنگیان تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش و مراکز آموزش‌عالی متقاضی بلیت گروهی ارائه کند .

    بر این اساس و در قالب این طرح ، تا ۲۰ درصد تخفیف به درخواستهای گروهی از سوی سازمان‌های مزبور در سال جاری ارائه می‌شود .

    متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند با ثبت درخواست خود در سایت رجا به نشانی www.raja.ir برای تهیه بلیت مورد نظر خود اقدام کنند .

    هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح آینده سازان می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۷۷۰۲۷-۰۲۱ تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    اعمال این تخفیف ، بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس صورت می‌پذیرد .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    نظرات کاربران