در حال بارگذاری ...
  • بازدید استاندار فارس از پیشرفت پروژه ساخت ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز

    در حال‎ حاضر این پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اکنون نمای دو طرف ترمینال تکمیل و شیشه‎های نمای ضلع شمالی نصب شده است و محوطه‎سازی ترمینال نیز در حال انجام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، استاندار فارس در جریان بازدید از فرودگاه شیراز از پیشرفت پروژه ساخت ترمینال بین‎المللی این فرودگاه ابراز رضایت کرد .

    اسماعیل تبادار در جریان این بازدید که صبح روز ، ۱۲ آبان ، برگزار شد ، گفت : احداث ترمینال بین‎المللی فرودگاه شیراز یکی از پروژه‎های مهم استان فارس است که می‎تواند در پیشرفت استان در زمینه‎های مختلف اقتصادی و گردشگری نقش مؤثری را ایفا کند .

    تبادار ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه افزود : در حال‎ حاضر این پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اکنون نمای دو طرف ترمینال تکمیل و شیشه‎های نمای ضلع شمالی نصب شده است و محوطه‎سازی ترمینال نیز در حال انجام است .

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تداوم این روند و انجام تعهدات پیمانکار و کارفرما ، به زودی این پروژه به اتمام و بهره‎برداری خواهد رسید.

    گفتنی است ، در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل فرودگاه‎های استان فارس نیز حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    با توجه به زیرساخت ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز ، آمادگی برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی نیز وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز ، در جلسات جداگانه با ...

    |

    شرکت هواپیمایی آسمان برای انجام این پرواز از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ استفاده می‌کند .

    |

    نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه‌هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد .

    |

    در حال حاضر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ، آسمان و شرکت خدمات هوایی سامان نیز خدمات هندلینگ به شرکت‌های هواپیمای داخلی و خارجی ارائه می‌دهند .

    |

    نظرات کاربران