در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه همدان با توجه به ظرفیت‎های موجود

    یکی از مهمترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود افزایش پروازها است که با توجه به ظرفیت هایی که در فرودگاه همدان فراهم شده است این امکان وجود دارد و باید با برنامه‎ریزی مناسب و مذاکره با شرکت‎های هواپیمایی امکان افزایش پروازها را فراهم کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده مردم همدان و فامنین در بازدید از فرودگاه همدان بر افزایش پروازهای این فرودگاه با توجه به ظرفیت‎های موجود در آن تاکید کرد .

    امیر خجسته با حضور در فرودگاه همدان ضمن بازدید از پروژه ترمینال حجاج و ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه گفت : فرودگاه نقش زیادی در توسعه مناطق دارد و توجه به افزایش بهره‎گیری از ظرفیت‎های آن اهمیت بسیار زیادی دارد .

    رئیس کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست اجرای هر چه سریع‎تر پروژه‎های این فرودگاه گفت : یکی از مهمترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود افزایش پروازها است که با توجه به ظرفیت هایی که در فرودگاه همدان فراهم شده است این امکان وجود دارد و باید با برنامه‎ریزی مناسب و مذاکره با شرکت‎های هواپیمایی امکان افزایش پروازها را فراهم کرد .




    مطالب مرتبط

             

    |

    در دانش مالی و اقتصادی پایداری ، جریان درآمدی اصل اولیه حیات یک فعالیت اقتصادی است . این بدین معناست که اگر در طراحی یک کریدور ملاحظه‌ جدی پایداری درآمد اجزای دخیل در آن در نظر گرفته نشود ، کلیت کریدور ریسکی بوده و بخش خصوصی امکان حضور حداکثری در آن را نخواهد داشت .

    |

    تمامی دستگاه ها باید حول محور برنامه هفتم توسعه در حوزه دریا و همچنین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور حرکت کنند و اینگونه بتوانیم از تمامی ظرفیت های دریایی و بندری کشور در راستای توسعه اقتصاد دریا که منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود بهره مند شویم .

    |

    نظرات کاربران