در حال بارگذاری ...
  • انجام حدود ۴۰ پرواز بازگشت اربعین در فرودگاه امام خمینی (ره) از روز گذشته تاکنون

    در حدود ۵۲ هزار نفر زائر با ۲۶۵ پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام آغاز بازگشت پروازهای اربعین از روز گذشته گفت : تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر با ۴۰ پرواز به کشور بازگشته‌اند .

    علی رستمی با اعلام خبر آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی به فرودگاه امام خمینی (ره) از روز گذشته گفت : تاکنون حدود ۴۰ پرواز بازگشت انجام شده و بیش از ۱۰ هزار نفر با این پروازها به کشور بازگشته‌اند.

    رستمی به ادامه پروازهای بازگشت تا روز ۱۸ آبان اشاره کرد و افزود : پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار نفر با استفاده از این پروازها به کشور بازگردند . پروازهای رفت اربعین تا ساعت ۱۲ روز گذشته ادامه داشته‌اند .

    رستمی در این ارتباط گفت : در حدود ۵۲ هزار نفر زائر با ۲۶۵ پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در حاشیه مراسم شروع عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی از سرمایه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری در آئین شروع مراسم عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : آرزوی دیرینه مردم در بخش هوانوردی عمومی پس از ...

    |

    عملیات اجرایی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی(ره) از امروز با مشارکت یکی از شرکت‌های چینی و قرارگاه خاتم‌الانبیا به صورت کنسرسیوم آغاز شد و تامین منابع مالی آن توسط ایران انجام می‌شود . در این پروژه از ظرفیت‌های فنی _ مهندسی شرکت‌های مجرب خارجی و داخلی استفاده خواهد شد .

    |

    اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

    |

    نظرات کاربران