در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه کمیته عملیات زمستانی در فرودگاه ارومیه

    حاضران با بررسی تجهیزات و امکانات موجود ، راه‌های برطرف کردن نقایص و نیازهای احتمالی را بررسی کردند و دستورالعمل برف‌روبی برای اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به دنبال برگزاری جلسه کمیته عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه دستورالعمل برف‌روبی برای اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ شد .

    نخستین جلسه کمیته عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه ، با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی ، روسای ادارات ، نمایندگان شرکت های هواپیمایی‌ و سایر دست‌اندرکاران کمیته برف‌روبی فرودگاه برگزار شد .

    در این جلسه بر هماهنگی واحدهای مختلف با هدف آماده‌سازی سطوح پروازی و جاده‌های دسترسی و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر به شرکت‌های هواپیمایی و مسافران در شرایط نامساعد جوی به عنوان مهمترین و ضروری‌ترین نکات تاکید شد .

    در ادامه حاضران با بررسی تجهیزات و امکانات موجود ، راه‌های برطرف کردن نقایص و نیازهای احتمالی را بررسی کردند و دستورالعمل برف‌روبی برای اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    شرکت‌های هواپیمایی در چارچوب آیین‌نامه حقوق مسافر باید تمهیدات لازم را در صورت بروز تاخیر پروازها برنامه‌ریزی کنند و نمایندگانشان برای پاسخگویی در ترمینال‌ها حضور داشته باشند .

    |

    در این عملیات راهداری مقدار ۸۴۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز برای جلوگیری از لغزش خودروها و جلوگیری از یخ زدگی در سطوح جاده‌ها پخش شد .

    |

    بدون‌شک خدمت به مسافران را وظیفه خود می‌دانیم اما رفتار برخی مسافران در مواقعی چون پیاده نشدن از هواپیما برای اعتراض به تاخیر پرواز یک جرم مسلم است که مانع خدمت‌رسانی به سایر مردم می‌شود . در همین راستا با تعامل با دستگاه‌های قضایی و رسانه‌ها می‌توان ضمن جرم انگاری و ...

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران