در حال بارگذاری ...
  • تشریح اقدامات راهداری استان لرستان در خصوص تردد زائران اربعین حسینی

    محورهای شهرستان‌‌های پلدختر و کوهدشت ایمن‌سازی و خط کشی و نصب علایم شده است و ۸ راهدارخانه نیز به این بهانه تجهیز شد که در صورت احتمال بارندگی زائران در آن جا اسکان پیدا کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان از فعال شدن ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از مهران به مرکز استان و مرکز کشور و تجهیز ۸ راهدارخانه در محورهای استان لرستان خبر داد .

    عباس شرفی درباره آخرین وضعیت اقدامات راهداری در محورهای این استان در خصوص تردد زائران اربعین توضیح داد : اقدامات راهداری در خصوص تردد امسال زائران ایمن‌سازی محورهای منتهی به استان ایلام و خوزستان است . همچنین محورهای شهرستان‌‌های پلدختر و کوهدشت ایمن‌سازی و خط کشی و نصب علایم شده است و ۸ راهدارخانه نیز به این بهانه تجهیز شد که در صورت احتمال بارندگی زائران در آن جا اسکان پیدا کنند .

    شرفی گفت : کلیه پرسنل راهداری در محورهای موردنظر به حالت آماده‌باش هستند . ۲۵۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال زائران از مهران به مرکز استان و مرکز کشور فعال شد . سامانه ۱۴۱ نیز به روز شده است تا مردم بتوانند از وضعیت جوی و بارندگی‌های احتمالی در محورهای استان مطلع شوند . از اقدامات دیگر به روزرسانی سامانه‌های تردد شما و ثبت تخلف است . ضمن آنکه جلسه کمیته حمل و نقل برگزار شده و با دستگاه‌های امداد و نجات در بحث سوخت و شرکت نفت هماهنگی‌هایی لازم صورت گرفته است .




    مطالب مرتبط

    اهمیت مرز مهران به‌واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق ، آن را به اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران تبدیل کرده است . در ایام اربعین امسال نیز بیش از ۵۵ درصد زائران اربعین حسینی از این مرز تردد کرده‌اند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

    |

    بیشترین حجم سفرها به استان‌های واقع در شمال ، غرب و جنوب کشور و از محورهای مواصلاتی استان‌های تهران ، البرز ، قم ، مرکزی انجام شده است .

    |

    با ایجاد حساب کاربری ، گزارش‌هایی مانند تصادف و اثرات ایجاد شده ، ایجاد راهبندان‌ ، حجم بالای تردد ، انسداد ، گزارش شرایط جوی جاده‌ها و مخاطرات جاده‌ای مانند عملیات عمرانی ، وجود چاله و ... ، با توجه به موقعیت جغرافیایی به کاربر ارسال می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از آمادگی کامل راهداری استان جهت خدمت به زائرین بارگاه امام هشتم(ع) در نوروز ...

    |

    نظرات کاربران