در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پروژه‌های بهسازی فرودگاه طبس

    پس از بازدید و افتتاح ، اسفندیاری در جلسه ای با مسئولان و کارکنان این فرودگاه به تبادل نظر و ابلاغ سیاست های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، چند پروژه بهسازی فرودگاه طبس با ارزش چهار میلیارد ریال با حضور حسیناسفندیاری قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و رحمت‎اله فیروزی پور مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی افتتاح شد .

    صبح امروز ، یکشنبه ۲۹ مهر ، پروژه‎های گسترش پارکینگ خودروهای آتشنشانی با اعتبار دو میلیارد ریال ، بهسازی اتاق ورزش با اعتبار پانصد میلیون ریال ، ارسال آزمایشی دیتای رادار بر بستر فیبرنوری با اعتبار پانصد میلیون ریال و بهره‎برداری از درهای اتوماتیک ساختمان آتشنشانی با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال در فرودگاه طبس افتتاح شد .

    در این مراسم هادی سلامی ، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی ، سید مهدی طلایی مقدم ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و مجید بهارستانی، شهردار و سایر مسئولان این شهر نیز حضور داشتند .

    همچنین پس از بازدید و افتتاح ، اسفندیاری در جلسه ای با مسئولان و کارکنان این فرودگاه به تبادل نظر و ابلاغ سیاست های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت .

    گفتنی است ، فرودگاه طبس از فرودگاه‎های اقماری اداره کل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی به شمار می‎آید .




    مطالب مرتبط

    فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

    |

    بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور ، امروز (دوشنبه) ۲۸ اسفند با ورود سامانه بارشی به کشور ، استان‌های واقع در نیمه غربی ، سواحل دریای خزر ، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی ، بارندگی ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ دارند ...

    |

    برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد و مناسبتی برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا خواهد شد . نمایش صامت ، حضور دو عروسک خاطره انگیز ایرانی به نام‌های "حاجی فیروز" و "ننه سرما" و ... از جمله این برنامه های فرهنگی و هنری محسوب می شوند .

    |

    نظرات کاربران