در حال بارگذاری ...
  • افتتاح چند پروژه فرودگاه بیرجند با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها

    در این بازدید اسفندیاری کلنگ پروژه عملیات بهسازی محوطه جلوی ترمینال را بر زمین زد و طی جلسه‎ای با کارکنان اداره کل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی به تبادل نظر و ابلاغ سیاست‎های شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها چند پروژه فرودگاهی در فرودگاه بیرجند افتتاح و یک پروژه آغاز شد .

    صبح روز ۲۸ مهر ، حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها و رحمت‎اله فیروزی‎پور ، مدیرکل حراست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه بیرجند ضمن بازدید از پروژه‎های این فرودگاه ، پروژه‎های پارکینگ حجاج ، محوطه فنی و پارکینگ کارکنان و توسعه ساختمان اداری فرودگاه بیرجند را افتتاح کردند .

    همچنین در این بازدید اسفندیاری کلنگ پروژه عملیات بهسازی محوطه جلوی ترمینال را بر زمین زد و طی جلسه‎ای با کارکنان اداره کل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی به تبادل نظر و ابلاغ سیاست‎های شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت .




    مطالب مرتبط

    دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

    |

    نظرات کاربران