در حال بارگذاری ...

امروز آخرین روز کاری من است ...

 به گزارش پرتال حمل و نقل ، عباس آخوندی متفاوت ترین وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح نمادین اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام خمینی با اعلام اینکه امروز آخرین روز کاری من است ، گفت : این نرم افزار دروازه ای است به سوی ایران هوشمند .

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

این پروژه در کریدور شمال - جنوب نیز قرار دارد و اگر دقیق تصمیم گرفته شود و تسلیم جوسازی ها نشویم خواهیم دید که شاهراه اصلی شمال و جنوب ، شرق و غرب ، ثروت ملی را به اندازه فروش نفت افزایش خواهد داد و امنیت و آرامش را به همراه خواهد داشت .

|

اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد ، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

نظرات کاربران