در حال بارگذاری ...

افتتاح مرتفع‌ترین برج مراقبت فرودگاهی کشور در آینده نزدیک

قرارداد احداث این برج در سال ۹۰ بسته شد و در مقطعی به دلیل نوسان ارز معوق ماند . این پروژه در حال حاضر حدود یک هفته است که در حال بهره‌برداری است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان همدان از افتتاح پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه‌ استان همدان که مرتفع‌ترین برج مراقبت شرکت فرودگاه‌های کشور است ، خبر داد .

سهراب کلوندی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری برج فرودگاهی فرودگاه این استان گفت : پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت با زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع آماده بهره‌برداری است و در آینده نزدیک با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود . این پروژه تاکنون حدود ۶ میلیارد تومان هزینه داشته و مرتفع‌ترین برج فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور است .

کلوندی اضافه کرد : قرارداد احداث این برج در سال ۹۰ بسته شد و در مقطعی به دلیل نوسان ارز معوق ماند . این پروژه در حال حاضر حدود یک هفته است که در حال بهره‌برداری است . این روزها پروژه محوطه‌سازی نیز با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده است که شامل خیابان‌کشی‌ها ، دسترسی‌های بیشتر ، زیرسازی آسفالت و کانال‌های انرژی است .

به گفته این مدیرکل فرودگاهی ، پروژه‌های دیگر این فرودگاه همراه با پروژه برج مراقبت آن افتتاح خواهند شد.




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران