در حال بارگذاری ...
  • آغاز بازدید دوره ای قائم مقام راه‌آهن از ایستگاه های محور تهران - آذربایجان

    عاشوری که به صورت سرزده وارد ایستگاه تهران شده بود پس از بازدید تهران ، با قطار به ایستگاه قزوین رفت و با حضور در ایستگاه ، از روند و کیفیت خدمات دهی به مسافرین بازدید و مواردی را به مسئولان یادآوری کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سفر کاری و بازدیدهای دوره ای قائم مقام راه‌آهن ، عصر روز سه شنبه از راه‌آهن تهران آغاز و روند خدمات دهی ایستگاه‌های مسیر تهران ، قزوین ، زنجان و تبریز بررسی شد .

    حسین عاشوری قائم مقام راه آهن ، روز گذشته (سه شنبه) با حضور در ایستگاه راه آهن تهران با کارکنان و مسئولان این ایستگاه گفت‌وگو و از نزدیک روند توسعه فعالیت‌های عمرانی این ایستگاه را بررسی کرد .

    بر اساس این گزارش ، عاشوری که به صورت سرزده وارد ایستگاه تهران شده بود پس از بازدید تهران ، با قطار به ایستگاه قزوین رفت و با حضور در ایستگاه ، از روند و کیفیت خدمات دهی به مسافرین بازدید و مواردی را به مسئولان یادآوری کرد .

    این مقام مسئول در ادامه مسیر به ایستگاه زنجان رفت و شب گذشته نیز در شورای اداری این ایستگاه حضور یافت .

    همچنین در ادامه این سفر کاری ، او به راه آهن آذربایجان رسید و صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری این اداره کل حضور یافت تا پس از بازدید فعالیت های ایستگاه‌های این مسیر ، موارد لازم بررسی شود .

    عاشوری در این سفر که بدون تشریفات اداری آغاز شده بود ، در طول مسیر و داخل قطار علاوه بر گفت‌وگو با مسافران قطار ، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده آنان نیز بود .

    گفتنی است این سفر کاری امروز (چهارشنبه) هم با حضور این مقام ارشد راه‌آهن در راه آهن آذربایجان ادامه دارد و امروز با حضور عاشوری ، پروژه توسعه فضای سالن ایستگاه راه آهن تبریز و احداث سالن اجتماعات یکصد نفره افتتاح خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    نظرات کاربران