در حال بارگذاری ...
  • لزوم بررسی علت تصادفات رانندگی با وجود کیفیت‌بخشی به جاده‌های کشور

    باید هرکس که دخیل است اقدامی انجام داده و منشأ آمار بالای تصادفات به دست آید و از آن جلوگیری شود و در این بخش پلیس و راهنمایی و رانندگی نقش چشمگیری دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه «علت تصادفات رانندگی باید بررسی شود» گفت : امروز شاهد کیفیت‌بخشی به جاده‌ها هستیم و دیگر شرایط نامطلوب گذشته بر جاده‌ها حاکم نیست .

    آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار پیرحسین کولیوند سرپرست ‌اورژانس کشور ، با بیان اینکه اگر انسانی را نجات دهیم گویا تمام انسان‌ها را نجات دادیم اظهار کرد : افرادی که در اورژانس فعالیت می‌کنند به نوعی در حال عبادت هستند و شغل و تلاش آنها بسیار ارزشمند است .

    وی با تاکید بر اجر و پاداش با ارزش نیروهای اورژانس کشور در نزد خداوند تصریح کرد : نجات جان انسان‌ها در تصادفات و امدادرسانی به آنها نزد خدا پاداش زیادی دارد .

    این مرجع تقلید به کشته شدن روزانه ۴۵ نفر از هموطنان در جاده‌های کشور اشاره کرد و افزود : علت این تصادفات باید بررسی شود چرا که امروز شاهد کیفیت‌بخشی به جاده‌ها هستیم و دیگر شرایط نامطلوب گذشته بر جاده‌ها حاکم نیست و به نظر می‌رسد علت عمده تصادفات عجله و ضعف در رانندگی است .

    وی خواستار اقدام اساسی پلیس برای کاهش تلفات جاده‌ای شد و گفت : باید هرکس که دخیل است اقدامی انجام داده و منشأ آمار بالای تصادفات به دست آید و از آن جلوگیری شود و در این بخش پلیس و راهنمایی و رانندگی نقش چشمگیری دارد .

    آیت‌الله سبحانی با تاکید بر اینکه مسئولین باید اقدامات اساسی انجام دهند تا تعداد تصادف‌های کشور کاهش پیدا کرده و جان انسان‌ها محفوظ بماند اظهار کرد : اگر کاری برای خدا انجام شود بسیار ارزش و اهمیت دارد و تلاش کنیم که کارهای خود را تنها برای رضای الهی انجام دهیم .

     




    مطالب مرتبط

    آموزش رانندگی صحیح ، غرفه‌های نقاشی کودکان ، پذیرایی افطاری ساده ، نمایش‌های مفرح و اهدای جوایز به کودکان از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در پویش «چشم به راهیم» البرز بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد : ۲۲ درصد جانباختگان تصادفات رانندگی بین ۲۰ تا ۳۰ سال هستند که جمعیت جوان را تشکیل می دهند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهران قربانی از تصادفات به عنوان تهدیدی برای سلامت همه افراد جامعه یاد و عنوان کرد : بر اساس آخرین برآوردها، هزینه آشکار و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهسازی ۳ هزار کیلومتر روکش آسفالت راه های استان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد ...

    |

    مسدود کردن دسترسی‌های آنتنی غیرمجاز حد فاصل تقاطع تا دور برگردان روستای عمه ، نصب علائم تابلوهای راهنمایی و هشداردهنده ، ایمن سازی دماغه دور برگردان با نصب سیلندرهای ترافیکی و ایجاد هره خاکی در دور برگردان ، از دیگر اقدامات انجام شده در نقطه پرحادثه دور برگردان سه‌راهی ...

    |

    نظرات کاربران