در حال بارگذاری ...
  • صدور بیش از ۲۲۷ هزار بارنامه در استان زنجان از ابتدای سال جاری

    ۷۸ شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و ۷ هزار و ۱۴۰ نفر راننده دارای کارت هوشمند فعال در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : تاکنون ۲ هزار و ۵۴۶ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان توزیع شده است .

    عبدالحسین علی اکبری در بازدید از پایانه بار صبا زنجان گفت : اداره کل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملان فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است و بر اساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده و حواله لاستیک را صادر می‌کند .

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲۷ هزار و ۴۲۶ برگ بارنامه صادر و ۳ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۵۵۲ تن کالا به مناطق مختلف کشور صادر شده است ، افزود : سیمان ، خاک معدنی ، سیلیس ، گازوییل ، میلگرد ، شمش آهن ، گندم ، سنگ آهن ، رول کاغذ و چوب بیشترین کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل ونقل جاده‌ای کالا در استان هستند .

    علی اکبری تصریح کرد : ۷۸ شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و ۷ هزار و ۱۴۰ نفر راننده دارای کارت هوشمند فعال در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند و سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود .

    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد : اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان ، ممنوع است و سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ با داخلی پنج به منظور دریافت انتقاد ، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه به ویژه رانندگان درباره دریافت کمیسیون اضافی ، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده‌ای ، پرداخت نکردن به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل ونقل ودیگر نکات مورد نظر در دسترس است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به گفته رسانه های روسی ، حجم کالاهای چینی که از روسیه به سمت اتحادیه اروپا عبور می کنند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ ، ۴۴ درصد ...

    |

    در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ نیز ۳ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۳۳ برگ بارنامه در استان صادر شده بود که در سال گذشته بیش از ۹.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد .

    |

    عمده کالای حمل شده شامل سنگ آهن ، گندله ، آهن اسفنجی ، کنستانتره سنگ آهن ، سیمان و مواد نفتی بوده که بوسیله ۲۳۰۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اعم از کامیون ، کامیونت و تریلر ، تحت پوشش ۲۳۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا حمل شده است .

    |

    در حال حاضر تعداد ۴۳۵ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۸/۷ سال و ۵۵۵ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از این شهرستان در سال گذشته خبر ...

    |

    نظرات کاربران