در حال بارگذاری ...
  • راه‌اندازی ۱۷۶ قطار فوق‌العاده ترکیبی در مسیر تهران – کرمانشاه – مهران و بالعکس

    شرکت راه‌آهن برای خدمات‌دهی بیشتر در ایام اربعین ، ۲۰۰ قطار فوق‌العاده راه‌اندازی کرده که ۱۷۶ قطار در مسیر یاد شده و ۲۴ قطار هم در مسیر جنوب در نظر گرفته‌شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ایام اربعین حسینی ۱۷۶ قطار فوق‌العاده ترکیبی در مسیر تهران – کرمانشاه – مهران و بالعکس راه‌اندازی شد .

    شرکت راه‌آهن به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به زائران حسینی از تاریخ ۹۷/۷/۲۷ الی ۹۷/۸/۱۱ اقدام به راه‌اندازی این قطارها کرده است که بلیت رفت‌ و برگشت قطارهای این مسیر برای کلیه روزهای اعلام شده موجود است .

    گفتنی است شرکت راه‌آهن برای خدمات‌دهی بیشتر در ایام اربعین ، ۲۰۰ قطار فوق‌العاده راه‌اندازی کرده که ۱۷۶ قطار در مسیر یاد شده و ۲۴ قطار هم در مسیر جنوب در نظر گرفته‌شده است .

    گفتنی است متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیت قطار در استان تهران ، بلیت این قطارها را تهیه کنند .

    همچنین با تماس با سامانه ۵۱۴۹ می‌توانند اطلاعات بیشتری دراین‌باره کسب کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود که باید نتیجه این خدمات برای مردم محسوس و ملموس باشد و رضایت اجتماعی به‌همراه داشته‌باشد .

    |

    بر اساس اطلاعیه های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند . لذا ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر ، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود ...

    |

    پس از اجرای آزمایشی موفق ریل طویل ، در حال حاضر در تمام مناقصات احداث خطوط جدید ، استفاده از روش نصب ریل طویل الزامی شده و یک مناقصه در مسیر پر ترافیک تهران - مشهد به‌صورت ریل طویل در مرحله فراخوان است .

    |

    ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

    |

    نظرات کاربران