در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان کامیاران

    در صورت اتمام این پروژه‌ها ۵۸۰ خانوار ساکن در ۱۰ روستای کامیاران با جمعیتی بالغ بر ۲۴۰۰ نفر از راه روستایی آسفالته و بهسازی شده بهره‌مند خواهند شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان از اجرای ۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان کامیاران خبر داد .

    رامین محمودی گفت : بهسازی و آسفالت حدود ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در کامیاران با اجرای ۵ پروژه امسال در دستور کار بوده و امیدواریم در صورت تأمین منابع لازم تا پایان سال مالی ۹۷ شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم .

    محمودی ادامه داد : پروژه‌های علی آباد - لنج آباد به طول ۳/۶ کیلومتر و پیشرفت بیش از ۹۰ درصد ، لنج آباد  - زروان به طول ۵ کیلومتر و پیشرفت ۳۵ درصدی ، پروژه طا - فارس آباد به طول ۱/۴ کیلومتر و ۳۵درصد پیشرفت ، آنتن علی آباد به طول ۸۰۰ متر و پروژه دژن به طول ۴ کیلومتر هم اکنون فعال بوده و عملیات اجرایی آنها در جریان است .

    وی افزود : در صورت اتمام این پروژه‌ها ۵۸۰ خانوار ساکن در ۱۰ روستای کامیاران با جمعیتی بالغ بر ۲۴۰۰ نفر از راه روستایی آسفالته و بهسازی شده بهره‌مند خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    با عملکرد امسال بیش از ٨ هزار خانوار در استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و تلاش برای آسفالت ریزی سایر جاده‌های روستایی نیز ادامه دارد .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    ۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

    |

    استان کرمان ۹۰ درصد سهم اعتبارات استانی از مصوبات سفر رییس جمهور را تامین و به وظایف خود برای تامین منابع مالی پروژه ها عمل کرده اما ۳۰ درصد اعتبارات کشوری تامین شده و پیگیر جذب مابقی آن هستیم تا پروژه های مصوبه سفر رییس جمهور با جذب بودجه بیشتری تکمیل شود . این استان با وجود ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از آسفالت ریزی ۵۲۲ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی ...

    |

    نظرات کاربران