در حال بارگذاری ...

درخواست تامین اعتبار برای بازسازی ابنیه فنی و جاده های تخریب شده در سیلاب اخیر

سهم استان گیلان از این اعتبار ، یک هزار و صد میلیارد ریال ،‌ استان مازندران یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال ، استان گلستان ۳۰ میلیارد ریال و استان خراسان شمالی ۲۰ میلیارد ریال می ‌باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی نامه‌ای از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، خواستار تأمین اعتبار جهت بازسازی نقاط تخریب شده در سیل اخیر در استانهای گیلان ، مازندران ، خراسان‌شمالی و گلستان شد .

این درخواست در خصوص تأمین اعتبار لازم در جهت بازسازی خسارات وارده به ابنیه فنی و جسم خاک در راه ها و محورهای مواصلاتی استانهای یاد شده به مبلغ کل ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تأمین اعتبار یاد شده ، رفع مشکلات و موانع و بازسازی این راهها و ابنیه فنی آن امکان‌پذیر خواهد بود .

براساس این گزارش در روزهای اخیر وقوع سیل کم سابقه خسارات زیادی به زیرساختهای استان به ویژه راه ها و ابنیه فنی آن به ویژه در استانهای مازندران و گیلان و به میزان کمتر در استانهای گلستان و خراسان‌شمالی وارد شده است که علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی همکاران ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این استانها و حضور مستمر اکیپ‌های راهداری و تلاش در امر برقراری تردد در راههای آسیب‌دیده ، باتوجه به وسعت خرابی‌ها و فرسودگی و کمبود ماشین‌آلات راهداری ، مشکلات همچنان وجود دارد .

این گزارش حاکی است بر اساس این درخواست که در پی بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده و تأکید بر برآورد اعتبار جبران خسارات وارده از سوی این سازمان در جهت تسریع در بازسازی این نقاط بوده است که سهم استان گیلان از این اعتبار ، یک هزار و صد میلیارد ریال ،‌ استان مازندران یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال ، استان گلستان ۳۰ میلیارد ریال و استان خراسان شمالی ۲۰ میلیارد ریال می ‌باشد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اولین همایش هواشناسی جاده‌ای گفت : ...

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری با اشاره به اثربخشی پویش در سال‌های گذشته از خدمات‌رسانی ۱۲ هزار نیروی ...

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

میانگین پراکنش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح جاده‌ها به گونه‌ای است که به طور میانگین در هر ۸۵ کیلومتر شبکه راه‌ها ، یک مجتمع خدماتی رفاهی به خدمت‌رسانی می‌پردازد .

|

نظرات کاربران