در حال بارگذاری ...

آغاز اجلاس شورای سیاستگذاری سازمان بین المللی هیدروگرافی در لندن

بر اساس اساسنامه کمیسیون هیدروگرافی منطقه راپمی از ابتدای سال ۲۰۱۹ جمهوری اسلامی ایران عهده دار مسئولیت ریاست این کمیسیون خواهد بود که بدین ترتیب حضور ایران در جمع ۳۰ کشور عضو شورای سازمان بین المللی هیدروگرافی تا سال ۲۰۲۳ میلادی تداوم خواهد یافت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اجلاس سه روزه شورای سیاستگذاری سازمان بین المللی هیدروگرافی از هفده مهرماه ، به میزبانی دفتر هیدروگرافی انگلیس کار خود را در لندن آغاز کرد .

جلسات شورای سیاستگذاری سازمان بین المللی هیدروگرافی بصورت سالانه با حضور نمایندگان ۳۰ کشور عضو و اعضاء دبیرخانه سازمان بین المللی هیدروگرافی ، به منظور ارائه گزارش عملکرد و اقدامات سالانه کمیته های اصلی و فرعی ، و کارگروههای این سازمان و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی تشکیل می شود .

در اجلاس اخیر که دومین جلسه شورا پس از تغییر ماهیت و ساختار این سازمان در سال ۲۰۱۷ میلادی می باشد ، هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران که بواسطه عنوان نایب رییس کمیسیون هیدروگرافی منطقه راپمی ، یکی از اعضاء شورا محسوب می گردد به ریاست هادی حق شناس ؛ معاون امور دریایی، با همراهی رستمی ؛ رییس اداره ایمنی دریانوردی حضور داشته و دیدگاههای کشور را در ارتباط با موضوعات مطروحه در دستور کار تبیین خواهند کرد .

خاطر نشان می شود ، بر اساس اساسنامه کمیسیون هیدروگرافی منطقه راپمی از ابتدای سال ۲۰۱۹ جمهوری اسلامی ایران عهده دار مسئولیت ریاست این کمیسیون خواهد بود که بدین ترتیب حضور ایران در جمع ۳۰ کشور عضو شورای سازمان بین المللی هیدروگرافی تا سال ۲۰۲۳ میلادی تداوم خواهد یافت .




مطالب مرتبط

نقشه های دریانوردی تولید شده بر اساس استاندارد سری S-100 این قابلیت را خواهند داشت که در بستر الکترونیکی انواع اطلاعات مورد نیاز شامل اطلاعات هواشناسی ، موج ، جریان ، نمای بستر و ... را به صورت همزمان در اختیار دریانوردان قرار دهد . 

|

زمانی که توسط حاکمیت و تولید در مورد اهمیت تولید صحبت می‌شود باید نسبت مقوله «تولید ارزش» متمرکز شویم چرا که مفهوم ارزش افزوده برای یک کشور از اهمیت بسیار بالایی در راستای تولید ناخالص ملی برخوردار است و حوزه خدمات را نیز شامل می‌شود و مسئله‌ای حیاتی برای حیات اقتصاد یک ...

|

بندر نوشهر بزرگ ترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو های شاغل در این اداره کل است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" تاکید کرد : به ...

|

دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دولت‌های عضو کنوانسیون کار دریایی (MLC 2006) و بر اساس اصول حقوق بشری و رویکرد انسانی و دینی خود ، تمامی تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت ، بهداشت ، رفاه و ایمنی جان خدمه کشتی مربوطه اندیشیده است و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد و ...

|

نظرات کاربران