در حال بارگذاری ...
  • دیدار و گفتگو هیأت نمایندگی ایران با مدیر کل سازمان جهانی ماهواره‌ای دریایی

    در این نشست موضوعاتی چون نقش سازمان ایمسو بعنوان مرجع قانونگذار در بحث ارتباطات ماهواره ای و نیز لزوم تداوم خدمات ماهواره‌ای اینمارست به کشتی‌ها و نقش ارتباطات ماهواره‌ای‌ در تامین ایمنی و امنیت دریانوردی و ارائه خدمات ارتباطی به دریانوردان اشاره شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در آیمو (سازمان جهانی دریانوردی) گفت : در آستانه اجلاس مجمع سازمان جهانی ماهواره‌های دریایی ( ایمسو) که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود هیأت نمایندگی ایران با مدیر کل این سازمان جهانی ماهواره‌ای دریایی دیدار و گفتگو کرد .

    ماندانا منصوریان درباره دیدار با مدیر کل سازمان جهانی ماهواره‌ای دریایی ، افزود : این نشست با حضور نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی و نماینده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با معین احمد مدیر کل سازمان جهانی ماهواره ای دریایی (ایمسو) برگزار شد .

    وی تصریح کرد : در این نشست موضوعاتی چون نقش سازمان ایمسو بعنوان مرجع قانونگذار در بحث ارتباطات ماهواره ای و نیز لزوم تداوم خدمات ماهواره‌ای اینمارست به کشتی‌ها و نقش ارتباطات ماهواره‌ای‌ در تامین ایمنی و امنیت دریانوردی و ارائه خدمات ارتباطی به دریانوردان اشاره شد .

    در این نشست هادی حق‌شناس ؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ، اکبر رستمی ؛ رییس اداره ایمنی دریانوردی و  اصغر محمودپور ؛ مدیر دفتر ایمنی ، کیفیت و محیط زیست  از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ماندانا منصوریان ؛ معاون نماینده دایم جمهوری اسلامی ایران در آیمو حضور داشتند .

    بر اساس این کنوانسیون سازمانی‌ به نام «سازمان بین‌المللی ماهواره‌ای دریایی» تأسیس شده است که هدف آن فراهم آوردن بخش فضایی لازم به منظور بهبود ارتباطات دریایی و در نتیجه کمک به بهبود کمک‌رسانی به کشتی‌های آسیب‌دیده و نجات زندگی در ارتباطات دریایی ، کارایی و مدیریت کشتی‌ها ، خدمات مکاتباتی عمومی دریایی و امکانات تعیین محل وسیله بی‌سیم است و سازمان تلاش می‌کند که در همه مناطقی که به ارتباطات دریایی نیاز باشد خدمات خود را ارائه میکند .




    مطالب مرتبط

    کیفیت بحث‌ها و‌ نتایج این مذاکرات ، بیانگر اجماع اکثریت اعضا و عظم جدی کشورها در مقابله با گرمایش زمین از طریق کاهش آلودگی‌های دریایی به ویژه گازهای گلخانه‌ای و مصرف سوخت‌های بدون کربن و پاک بود .

    |

    ایشان ضمن بازدید از این غرفه ، در جریان فعالیت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در قالب کریدور شمال - جنوب قرار گرفتند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد : اولین محموله کانتینرهای ترانشیپی در بندر ...

    |

    بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

    |

    "سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

    |

    نظرات کاربران