در حال بارگذاری ...
  • سیاست شهر فرودگاهی امام مشارکت در پروژه های مبتنی بر اینترنت اشیا است

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امید امین زاده مسئول دیجیتالی کردن شهر فرودگاهی امام با حضور در پرتال حمل نقل به تشریح سیاست ها و برنامه های این مجموعه در راستای استفاده از فناورهای روز به خصوص اینترنت اشیا پرداخت . نکته جالب توجه مسئولین شهر فرودگاهی امام دعوت به مشارکت و در اختیار قرار دادن اطلاعات برای پروژه های IOT است .

     

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    تغییر و تحول در صنعت دریایی با به کارگیری اینترنت اشیا (IoT)

    تغییر و تحول در صنعت دریایی با به کارگیری اینترنت اشیا (IoT)

    مشهود ترین مزیت اتصال IoT این است که این تکنولوژی می تواند عملیات روزمره در دریا ، بندر و به عنوان بخشی از یک شبکه لجستیک گسترده تر را به طور کلی دگرگون کند . با تکیه بر این تکنولوژی ، مباحث می توانند به طور دقیق مشخص شوند .

    |

    تشریح سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه IT

    تشریح سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه IT

    بعد دیگر هوشمندسازی بنادر سامانه‌های اطلاعاتی است و در حال حاضر سامانه‌های اطلاعاتی خوبی در بنادر وجود دارد که مستقل از یکدیگر فعالیت می کنند و هدف بعدی یکپارچه کردن اطلاعات و ایجاد جریان های اطلاعاتی است تا در نهایت به کیفیت داده های بالاتری دست یابیم .

    |

    استفاده از فناوری اینترنت اشیاء در سطوح پروازی فرودگاه امام خمینی (ره)

    استفاده از فناوری اینترنت اشیاء در سطوح پروازی فرودگاه امام خمینی (ره)

    با استفاده از این فناوری موقعیت دقیق خودرو در هر لحظه و اطلاعاتی مانند سرعت ، شتاب ، میزان مسافت طی شده، مدت زمان روشن یا خاموش بودن و توقف خودرو به مرکز اطلاعاتی و نرم افزار هوشمند مدیریت اپرون مخابره می شود .

    |

    آغاز همکاری هواوی و آئودی برای گسترش خودروهای هوشمند

    آغاز همکاری هواوی و آئودی برای گسترش خودروهای هوشمند

    LTE-V یک استاندارد ارتباطی بی‌سیم است که به طور اختصاصی برای خودروهای متصل طراحی شده است . در وجود این فناوری ، در چهارراه‌ها اطلاعات لحظه‌ای ترافیک از طریق متصل شدن خودرو به شبکه چراغ‌‌های راهنمایی و سامانه پایش ویدیویی ، در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد .

    |

    پویایی و چابک سازی بنادر با استفاده از هوشمندسازی

    پویایی و چابک سازی بنادر با استفاده از هوشمندسازی

    در حال حاضر ۳۲ سازمان به عنوان ذی نفعان بنادر تعامل های مختلفی را برای ورود کالا به سرزمین اصلی دارند و به طور حتم سامانه جامع بندری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ارتباطات باید در کمترین زمان ممکن رخ دهد .

    |

    نظرات کاربران