در حال بارگذاری ...
  • راه‌آهن یکی از ابزارهای توسعه پایدار و توسعه ملی

    در اوراسیا نقش و وظایف OSJD هر یک از اعضا مشخص شده و تجربه‌ای که در حمل کانتینری به دست آمده نشان می‌دهد که نشان‌دهنده همکاری بین کشورها تا وزارتخانه‌ها ، سازمان‌ها و شرکت‌ها است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه آهن‌ها گفت : اتصال خطوط ریلی سه کشور ایران و آذربایجان و روسیه برای تمامی اعضای سازمان امکان دسترسی به کریدور شمال - جنوب و خلیج‌فارس را فراهم می‌کند .

    میخائیل وسوالوژسکی معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه آهن‌ها اظهار داشت : همکاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌‌ها در خصوص برگزاری این همایش اتفاقی نیست و ایده‌های مشترک ما را دور هم جمع کرده است . راه‌آهن یکی از ابزارهای توسعه پایدار و توسعه ملی بوده و برای هر کشور حائز اهمیت است .

    معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها با بیان اینکه «با استفاده از فناوری‌های های-تک شکل حمل‌ونقل نیز در حال تغییر است» گفت : تمامی پروژه‌های OSJD برای ارائه خدمات بهتر و مطابق با قرن معاصر است . در اوراسیا نقش و وظایف OSJD هر یک از اعضا مشخص شده و تجربه‌ای که در حمل کانتینری به دست آمده نشان می‌دهد که نشان‌دهنده همکاری بین کشورها تا وزارتخانه‌ها ، سازمان‌ها و شرکت‌ها است .

    معاون رئیس کمیته سازمان همکاری راه‌آهن‌ها بیان کرد : ما باید از ظرفیت‌های موجود کمال استفاده را برده و پروژه‌های جدید تعریف کنیم ؛ زیرا ساخت خطوط ریلی به روسیه و کشورهای عضو سازمان OSJD به افزایش سطح مبادلات باری و دستیابی به بازارهای جدید کمک می‌کند .

    وی با اشاره به بخش ریلی کریدور شمال - جنوب تصریح کرد : اتصال این خطوط ریلی نه فقط برای سه کشور ایران و روسیه و آذربایجان بلکه برای تمامی اعضای سازمان امکان دسترسی به کریدور شمال - جنوب و خلیج‌فارس را فراهم می‌کند .




    مطالب مرتبط

    برنامه داریم تا در سال ۲۰۲۴ حمل بار از کریدور شمال - جنوب در شاخه شرقی و خاک قزاقستان را افزایش دهیم . همکاری و برنامه‌های ایران و روسیه نه فقط برای منطقه ، بلکه برای سیاست‌های حمل‌ونقلی دنیا دارای اهمیت است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ...

    |

             

    |

    ایران در نقطه طلایی و در وسط بزرگ‌ترین پهنه خشکی دنیا قرار دارد و این مزیت ژئوپولتیک می تواند فرصت بی نظیری را در زمینه ترانزیت کالا رقم بزند .

    |

     به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی در مراسم افتتاحیه همایش اقتصاد دریامحور ، کریدور شمال - جنوب به معرفی این انجمن ...

    |

    نظرات کاربران