افزایش سهم حمل و نقل ریلی وظیفه ملی هر کشور برای اقتصاد خود است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدزاده مدیرعامل راه آهن در یازدهمین کنفرانس بین المللی سازمان همکاری راه آهن ها (OSJD) به تشریح وضعیت بازرگانی ایران و حجم عملیات حمل و نقل و ترانزیت پرداخت .
مطالب مرتبط
تعداد کشته های جاده ای در سال حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد تصادفات جرحی و منجر به نقص عضو بیش از ۱۰ برابر این میزان بوده است . در حالی که صنعت ریلی ، به لحاظ ایمنی و عدم آسیب های جسمی و مالی ، حوزه ای کاملا متفاوت نسبت به جاده است .
در صورتی حمل بار از مسیر تمام ریلی روسیه - ایران جذاب میشود که زمان حمل بار را به حداقل برسانیم و تعرفه ها را اصلاح کرده و تخفیف بدهیم که ما تخفیف داده و آمادگی یکسانسازی تعرفه ها را داریم .
اصلاحات انجام شده در راه آهن تاکنون ، هیچگاه افزایش سرعت بازرگانی را به همراه نداشته است . به طوری که گاهی عده ای از واگن باری به عنوان انبار استفاده می کنند تا هزینه دموراژ و یا هزینه انبارداری ندهند . همچنین نحوه محاسبه بهره وری مدیران مناطق انگیزه ای برای حمل واگن خالی ایجاد ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تمنایی در نشست ترانزیت ریلی به درآمدهای ترانزیت اشاره کرد و افزود : با بررسی های به عمل آمده در طول ۲۰ سال گذشته درآمدهای ترانزیت در بخش ریل و جاده کمتر ...