در حال بارگذاری ...
  • ۱۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودروهای سنگین آماده ترخیص از گمرک بوشهر

    هیئت وزیران در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی و باری سنگین تعرفه واردات لاستیک برای خودرو های سنگین را از ۲۶ درصد به ۵ درصد کاهش داده است که قطعا نقش بسزایی در کاهش قیمت و تامین لاستیک مورد نیاز را خواهد داشت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت : هم اکنون قریب به ۱۰ هزار حلقه انواع لاستیک کامیون و خودروهای سنگین در گمرک بوشهر آماده ترخیص و عرضه به بازار مصرف است .

    منصور بازیار افزود : این تعداد لاستیک کامیون طی چندین اظهارنامه به گمرک اظهار شده است و پس از انجام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی آماده خروج از گمرک است . همچنین علاوه بر این تعداد لاستیک کامیون طبق بررسی صورت گرفته حدود ۴ هزار لاستیک کامیون دیگر در محوطه منطقه ویژه بندر بوشهر موجود است که در همین راستا با برقراری ارتباط با صاحبان کالا تاکید شده نسبت به اظهار کالا در اسرع وقت اقدام نموده و گمرک نیز آمادگی کامل جهت ارائه تسهیلات گمرکی از قبیل پذیرش ضمانتنامه بانکی و ترخیص قسمتی از کالا را دارد .

    سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر به مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص واردات لاستیک خودرو های سنگین اشاره کرد و یادآرو شد : هیئت وزیران در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی و باری سنگین تعرفه واردات لاستیک برای خودرو های سنگین را از ۲۶ درصد به ۵ درصد کاهش داده است که قطعا نقش بسزایی در کاهش قیمت و تامین لاستیک مورد نیاز را خواهد داشت .

    بازیار با تاکید بر اینکه گمرک بوشهر با آمادگی کامل آماده ارائه خدمت شبانه روزی به صاحبان کالا و تجار و بازرگانان است ، اظهار داشت : با برقراری شیف های شبانه روزی در گمرک بوشهر آمادگی کامل جهت ارائه خدمت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل برای تجار و بازرگانان فراهم شده است .




    مطالب مرتبط

    بعد از رونق ترانزیت مشتقات نفتی از بندر بوشهر اکنون افزایش چشمگیر حجم تخلیه و بارگیری ارمغان آور بازگشت رونق به این بندر تاریخی است . با زیرساخت های در دست احداث مجتمع بندری نگین بدون تردید میزان عملکرد بندر بوشهر در آینده نزدیک بسیار فراتر از وضعیت کنونی خواهد بود .

    |

    در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

    |

    تاکنون سه محدوده برای راه اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش بینی شده که با بهره گیری از نظرات مشاور یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به شمار می رود . با توجه به اهمیت دهکده لجستیک در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژه ای از این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه ساز ...

    |

    بیشترین تخلف احصا شده در بازدیدهای انجام شده در خصوص تجهیزات ایمنی بوده که تذکرات لازم به رانندگان و شرکت‌های مسافربری ارائه شد و در صورت مشاهده مجدد این تخلفات ، متخلفین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند .

    |

    از این تعداد مسافر ۱۰۸ هزار و ۲۸۸ مسافر با اتوبوس ، ۳ هزار و ۷۱۹ مسافر با مینی بوس و ۱۷ هزار و ۹۶۵ مسافر نیز توسط سواری جابه‌جا شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران