در حال بارگذاری ...
  • جلوگیری از حمل بارهای دارای درجه خطرپذیری در هنگام شب

    انتقال گاز CNG از نایین به خور دستور کار دوم این جلسه بود که مقرر شد تریلرهای حامل انتقال گاز نسبت به نصب سامانه سپهتن اقدام و عبور آنها تنها در طول روز انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان به ریاست مدیرکل دفتر فنی استانداری و با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد .

    دراین نشست با موضوع بررسی تصادف اخیر که در  محور آزادراه کاشان - نطنز بین یک دستگاه اتوبوس و کامیون کشنده حاوی گازوئیل اتفاق افتاد و منجر به فوت ۱۹ نفر از هم میهنان عزیز شد .

    با بررسی تمامی جوانب ، انحراف به چپ تانکر و تخلف انسانی عامل وقوع این تصادف گزارش شد که علاوه بر ارائه راهکارهای پیشنهادی برای کاهش تصادفات ، بر اجرای دستورالعمل حمل مواد خطرناک و کنترل جدی ناوگان حامل مواد خطرناک تاکید و جلوگیری از حمل بارهای دارای درجه خطرپذیری در هنگام شب مورد تصویب قرار گرفت .

    گفتنی است ، انتقال گاز CNG از نایین به خور دستور کار دوم این جلسه بود که مقرر شد تریلرهای حامل انتقال گاز نسبت به نصب سامانه سپهتن اقدام و عبور آنها تنها در طول روز انجام شود .




    مطالب مرتبط

    پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت : طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای ...

    |

    در اجرای پروژه‌های راهسازی رعایت استاندارد مورد تاکید است . باید اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم .

    |

    بر اساس برنامه ششم توسعه به ازای هر ۱۰ هزار وسیله نقلیه ۳۱ درصد کاهش تصادفات پیش‌بینی شده و تاکنون نیز اقداماتی برای تحقق این هدف انجام شده است .

    |

    ارتقا فرهنگ ترافیک در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مؤثر است و با راهکارهای مختلف می‌توان سطح آگاهی کاربران جاده‌ای را افزایش داد .

    |

    نظرات کاربران