در حال بارگذاری ...

کسب گواهینامه سیستم مدیریت انرژی توسط مجتمع بندر امام خمینی (ره)

سیستم مدیریت انرژی ، زمینه را برای تحقق الزامات و اجرایی شدن قوانین مرتبط با مدیریت سبز که ناظر بر بهره گیری صحیح و بهینه از انرژی و کاهش آلودگی های محیط زیستی ناشی از آن می باشد ، مهیا می کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه استقرار سیستم های نوین مدیریتی و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی موفق به طرح ریزی و استقرار سیستم مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱) در مجتمع بندری امام خمینی (ره) شد .

عادل دریس ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت : این اداره کل در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی با طرح ریزی و پیاده سازی سیستم نوین مدیریتی در بخش های مختلف مجتمع بندری امام خمینی(ره) و پس از ممیزی موفقیت آمیز آن توسط یکی از مؤسسات معتبر صدور گواهینامه ، موفق به دریافت گواهینامه  استاندارد ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ شد .

وی در خصوص ضرورت  اجرای این استاندارد مدیریتی خاطر نشان کرد : از آنجا که ارزیابی مدیریت سبز  یکی از شاخص های مهم عملکردی هر دستگاه اجرایی  محسوب  می شود ، پیاده سازی و استقرار این استاندارد مدیریتی زمینه ساز ارتقای شاخص های عملکردی است . سیستم مدیریت انرژی ، زمینه را برای تحقق الزامات و اجرایی شدن قوانین مرتبط با مدیریت سبز که ناظر بر بهره گیری صحیح  و بهینه از انرژی و کاهش آلودگی های محیط زیستی ناشی از آن می باشد ، مهیا می کند .

یادآور می شود این مجتمع بزرگ بندری از سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین بندر استقرار سیستم های مدیریتی را آغاز کرده و از جمله نخستین دستگاه اجرایی کشور در کسب گواهی نامه های سیستم های نوین مدیریتی بوده است .




مطالب مرتبط

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

نظرات کاربران