در حال بارگذاری ...
  • اعلام زمان ثبت نام مسابقه طراحی معماری ایستگاه راه‌آهن مرودشت

    داوران این مسابقه مهدی حجت ، اسکندر مختاری ، علی اکبر سعیدی ، سید محسن موسوی ، پیام انصافیان (علی البدل) و ثریا بی‌رشک هستند و تاریخ داوری ۳۰ آبان خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، زمان ثبت نام مسابقه طراحی معماری ایستگاه راه‌آهن مرودشت ، ۷ تا ۱۰ مهر ماه اعلام شد .

    فرخوان این مسابقه که تحت نظارت دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی کشور برگزار می شود ، ۲۴ شهریور منتشر و قرار است که جلسه پرسش و پاسخ مسابقه طراحی معماری ایستگاه راه‌آهن مرودشت ، ۴ مهر ماه در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شود .

    آخرین زمان ارسال آثار از سوی شرکت کنندگان ۲۶ آبان ماه و معیارهای ارزشی و داوری آثار ؛ هویت ممتاز ایستگاه های مسافری راه‌آهن کشور ، خلاقیت و نوآوری در جهت خلق اثری ماندگار ، شاخص و هماهنگ با ویژگی‌های مثبت ساختمان‌های ایستگاه های راه‌آهن و استفاده از حجم متناسب با حال و هوای ساختمان‌های با قدمت و آثار باستانی منطقه اعلام شده‌است .

    همچنین داوران این مسابقه مهدی حجت ، اسکندر مختاری ، علی اکبر سعیدی ، سید محسن موسوی ، پیام انصافیان (علی البدل) و ثریا بی‌رشک هستند و تاریخ داوری ۳۰ آبان خواهد بود .

    اعلام نتایج و برگزاری نمایشگاه نیز ۳۰ آذر اعلام شده است .

    گفتنی است نفر اول تا سوم این مسابقه به ترتیب ۷۰ ، ۵۰ و ۳۵ میلیون تومان دریافت خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    نظرات کاربران