در حال بارگذاری ...
  • کتاب بازاریابی بنادر

     

     

    نام لاتین : Port Marketing

     

     

    مقدمه

     

    در بررسی حمل و نقل دریایی ، توجه به سه بخش زیر ضروری است :

    ۱ - شناور : به عنوان وسیله حمل و نقل

    ۲ - کالا : آنچه که باید حمل شود

    ۳ - بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی

    رابطه ای که ، همیشه بین شناور و کالا وجود دارد ، این است که یا شناور به دنبال کالا است ، و یا آنکه به جستجوی شناور است .

    بندر ، واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی است . تعاریف پیشین ، بنادر را به عنوان محل هایی برای تخلیه و بارگیری کالا معرفی می کنند ، ولی امروزه این تعریف بسیار ناقص به نظر می رسد . پس از این خواهیم دید که در طول این سالها بنادر از واسطه صرف بین حمل و نقل دریایی و زمینی (بنادر نسل اول) به محل هایی برای ارائه خدمات فوق العاده (بنادر نسل سوم) تکانل یافته اند .

     

     

     

     

     

     

    فهرست متون کتاب

     

    فصل ا - مفاهیم اساسی حمل و نقل بین المللی

    فصل ۲ - حمل و نقل دریایی بین المللی

    فصل ۳ - بازاریابی بنادر

    فصل ۴ - مطالعات موردی

    پیوست

     

     

    تالیف : ساسکیا والترز

     

    مترجمین : حمید حمیدی - ثریا قیصری

     

    ناشر : انتشارات اسرار دانش




    نظرات کاربران