در حال بارگذاری ...
  • لزوم تسریع در فرآیند اجرای پروژه های فرودگاه مهرآباد

    پروژه های در حال اجرا در مهرآباد شامل بهسازی سالن ورودی ترمینال یک ، ادامه احداث پروژه pier برای نصب ایربریج ها ، فضاسازی مقابل ترمینال ۱ و ۲ ، ادامه بهسازی ترمینال ۱ و ۲ ، بهسازی باراندازهای ترمینال ۱ و ۲ و همچنین پروژه روشنایی لندساید مقابل ترمینال ۱ و ۲ است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، عضو هیأت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از پروژه های فرودگاه مهرآباد بر ضرورت برنامه ریزی برای تسریع در فرآیند اجرای این طرح ها تأکید کرد .

    غلامحسین باقریان به همراه مدیرکل فرودگاه مهرآباد با حضور در کارگاه پیمانکار پروژه های فرودگاه مهرآباد از اقدامات و تلاش های انجام شده و مدیریت مطلوب در نظارت بر روند تکمیل پروژه ها قدردانی و بر تسریع در انجام پروژه ها تأکید کرد .

    عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد از شرایط ویژه ای برخوردار است ؛ گفت : ما در تشکیل کارگاه ، روش اجرای کار ، بررسی زمان بندی درست انجام پروژه و مستندسازی وضعیت طرح و نقشه ها فرصت آزمون وخطا نداریم و باید در انجام پروژه ها به عملیاتی بودن فرودگاه توجه شود .

    گفتنی است پروژه های در حال اجرا در مهرآباد شامل بهسازی سالن ورودی ترمینال یک ، ادامه احداث پروژه pier برای نصب ایربریج ها ، فضاسازی مقابل ترمینال ۱ و ۲ ، ادامه بهسازی ترمینال ۱ و ۲ ، بهسازی باراندازهای ترمینال ۱ و ۲ و همچنین پروژه روشنایی لندساید مقابل ترمینال ۱ و ۲ است .




    مطالب مرتبط

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    عملیات نوروزی فرودگاه بین‌‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل ، اجرای ویژه‌برنامه‌های‌‌ فرهنگی و هنری ، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ ، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در این فرودگاه ...

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    ساختمان ترمینال می‌بایست دارای شرایط لازم برای نصب ایربریج باشد و عوامل وابسته توجیه‌پذیری نصب و استفاده از پل تلسکوپی می‌بایست در فرودگاه‌ها وجود داشته باشد . برنامه‌ریزی لازم در خصوص نصب ایربریج برای برخی فرودگاه‌های مشابه شرایط فرودگاه شهید صدوقی یزد نیز برای سال ...

    |

    نظرات کاربران