در حال بارگذاری ...
  • بررسی مسائل و مشکلات میان ایران و ایتالیا در حوزه ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی

    در این جلسه ، تسهیل تردد کامیون‌های ایرانی از طریق کشتی‌های رو-رو از مسیر استانبول ترکیه به شمال ایتالیا و یونان به جنوب این کشور مطرح خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برگزاری نشست دوروزه با مدیرکل حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای ایتالیا به میزبانی این سازمان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه خبر داد .

    رضا نفیسی از برگزاری نشست دوجانبه با ماسیمو کاستا مدیرکل حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای ایتالیا طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ شهریورماه‌) خبر داد و گفت : با توجه به تردد سالانه ۴۰۰۰ کامیون بین دو کشور که عمدتاً از ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای ایران هستند ، مسائل و مشکلات طرفین با هدف رفع موانع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . در همین رابطه جلسه‌ای با نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های حمل‌ونقل جاده‌ای ایران برگزار شد تا درخواست‌های آن‌ها در قالب موارد مورد بحث در جلسه با طرف ایتالیایی مطرح شود .

    مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه تردد ۳۰۰۰ کامیون ایرانی در سال گذشته بین دو کشور گفت : بخشی از این مشکلات مربوط با اخذ ویزا برای رانندگان ایرانی می‌شود که البته ایتالیا نسبت به سایر کشور‌ها از مشکلات کمتری برخوردار است . همچنین حفظ امنیت رانندگان ایرانی در کشور مقصد و حذف «کاغذ پلیس» از دیگر مواردی مورد بررسی در این جلسه خواهد بود .

    نفیسی در ادامه خاطرنشان کرد : در این جلسه ، تسهیل تردد کامیون‌های ایرانی از طریق کشتی‌های رو-رو از مسیر استانبول ترکیه به شمال ایتالیا و یونان به جنوب این کشور مطرح خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

    |

             

    |

    پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات پیش‌رو حکایت دارد و بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری اهمیت دارد .

    |

    با وجود همه کمبودها ، اربعین امسال در حوزه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم‌نظیر بود .

    |

    نظرات کاربران