در حال بارگذاری ...

بیمه تکمیلی رایگان برای رانندگان بخش حمل و نقل کالای استان خراسان شمالی

رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند و ارائه مستندات فعالیت در بخش کالا در سراسر استان برای ثبت نام و برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی اقدام کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت : با توجه به تفاهم نامه منعقده با کانون انجمن‌های صنفی رانندگان بار و بیمه آتیه سازان حافظ ، رانندگان بخش حمل و نقل کالا بصورت رایگان بیمه تکمیلی می شوند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان شمالی ، سعید سبحانی اظهار داشت : با توجه به شرایط قید شده برای بیمه تکمیلی رانندگان بار، راننده بهمراه همسر می تواند از مزایای این طرح استفاده کند .

وی افزود : این طرح بصورت کشوری اجرایی شده و در استان نیز نمایندگان رانندگان حمل و نقل کالا و شعب بیمه مذکور ، نسبت به نحوه استفاده از بیمه تکمیلی آشنا شدند . تا کنون بیش از ۵ هزار  نفر در خراسان شمالی برای بیمه رانندگان باری و همسرانشان اقدام و ثبت نام کرده‌اند .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت : رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند و ارائه مستندات فعالیت در بخش کالا در سراسر استان برای ثبت نام و برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی اقدام کنند .

در خراسان شمالی ۷ هزار راننده بخش حمل و نقل جاده ای کالا دارای کارت هوشمند هستند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست هم‌اندیشی بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا ، ساماندهی حمل محمولات ...

|

در حال حاضر تعداد ۴۱۷ هزار دستگاه ناوگان باری دارای مجوز با میانگین عمر ۱۹/۳ سال و ۵۴۱ هزار راننده در حال خدمت‌رسانی در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند .

|

نظرات کاربران