در حال بارگذاری ...

حفاظت و حراست از حریم راه اولویت اصلی و خط قرمز راهداری

برای خط کشی حدود هزار کیلومتر از محورهای اصلی ، فرعی ، محوری روستایی همچنین بحث ایمن‌سازی آشکارسازی و نصب علائم راهور بیش از ۲میلیارد تومان هزینه شده‌است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت : برای انجام پروژه‌های مختلف راهداری این شهرستان ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است .

علی دشتی با بیان اینکه با تلاش راهداران سختکوش ده‌ها پروژه مختلف در حوزه راهداری شهرستان اردبیل انجام شده یا در حال اجراست که برای این امر ۲۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در ۵ماهه گذشته هزینه شده افزود : احداث ساختمان جدید راهدارخانه بودالالو در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع ، با زیربنای ۸۰۰متر مربع واعتبار ۸۰۰میلیارد ریال یکی از این پروژه های مهم است .

وی از ترمیم پل الماس با سه دهنه ۸ متری با مواد نانو با اعتبار ۳۲۰میلیون تومان خبر داد و گفت : برای لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان اردبیل بیش از ۲هزارتن آسفالت با اعتبار ۴میلیارد تومان استفاده شده است .

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل روکش آسفالت و لکه گیری ۳۵ کیلومتر از محورهای اصلی شهرستان با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان را یادآور شد و تصریح کرد : برای خط کشی حدود هزار کیلومتر از محورهای اصلی ، فرعی ، محوری روستایی همچنین بحث ایمن‌سازی آشکارسازی و نصب علائم راهور بیش از ۲میلیارد تومان هزینه شده‌است .

دشتی حفاظت و حراست از حریم راه را اولویت اصلی و خط قرمز راهداری دانست و بیان کرد : بنا به تاکیدات مکرر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مبنی بر حفظ حریم راه ، راهداران خستگی ناپذیر توانستند در ۵ ماهه گذشته از ۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز با اخذ دستور قضایی جلوگیری کنند .

وی احداث پل در ۶ روستا با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان ، نصب و مرمت ۴هزار و ۷۷۰بازتاب چشم گربه‌ای ، استوانه ایمنی ، حفاظ و گاردریل ، احداث یک پل عابر پیاده در محور اردبیل سرعین محدوده روستای قاسم قشلاقی با اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان بمنظور ایمن‌سازی عبور و مرور عابرین ، ایجاد و تکمیل روشنایی محورهای اردبیل نمین - اردبیل سرعین - اردبیل خلخال و اردبیل مغان با اولویت نقاط پرحادثه و مه گیر با اعتبار ۲ونیم میلیارد تومان را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل در ۵ماهه گذشته عنوان کرد .

وی ایمن سازی ، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از جمله برنامه‌های مهم راهداری دانست و گفت : ۶ نقطه پرتصادف در حوزه استحفاظی شهرستان اردبیل شامل رمپ فرودگاه اردبیل ، مسیر کشتارگاه صنعتی ، پیچ ثمرین ، سه راه سیاب و تقاطع انبار نفت از محل اعتبارات ملی در دست اصلاح و اقدام است و محور مابین آراللو و کرگان نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجراست .




مطالب مرتبط

در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت ، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق ، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان ...

|

از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است که این میزان از راه‌های روستایی در استان بی شک تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقا سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۴ کیلومتر از راه‌های روستایی این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ، از اجرای پروژه احداث ، بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های ...

|

با اجرای این پروژه‌ها ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان کرج ، هفت کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان چهارباغ ، ۳۳.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان ساوجبلاغ ، پنج کیلومتر راه روستایی در اشتهارد ، ۲۱ کیلومتر از راه‌های روستایی نظرآباد و ۳۶.۵ کیلومتر از راه‌های ...

|

نظرات کاربران