در حال بارگذاری ...

لزوم استفاده از فناوری های روز دنیا در بهسازی و نگهداری آزادراه ها

شرکتهای بهره بردار در قبال دریافت عوارض و دیگر درآمدهای مترتب بر تولی امر آزادراه های کشور ، باید به ارائه خدمات حداکثری به خصوص بهسازی راهها اقدام نمایند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بازدید از آزادراه قم – کاشان عنوان کرد : تسریع در بهسازی ، ایمن سازی حداکثری وکاهش هزینه ها در امر نگهداری راهها ، منوط به استفاده از فن آوری های روز است .

در سفر معاون برنامه ریزی این سازمان وهیات همراه به استان قم ، ضمن بازدید از آزادراه قم – کاشان ، نحوه ارائه خدمات به رانندگان و همچنین نحوه نگهداری و تامین ایمنی آزادراه قم – کاشان مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت نظارت ادارات کل استانی برنوع و نحوه نگهداری و ارائه خدمات توسط بهره برداران آزادراهی کشور تاکید شد .

 در ادامه این بازدید در جلسه ای که در محل دفتر این آزادراه تشکیل شد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور اظهار داشت : آزادراه قم – کاشان از محورهای ترانزیتی کشور می باشد و باید بهره بردار نسبت به ارائه خدمات جاده ای دردوبخش نگهداری و ایمن سازی به رانندگان و مسافران ساعی تر ازگذشته اقدام نماید .

وی استفاده از فن آوری های روز در امر نگهداری راه ها رااز جمله فاکتورهای مهم در راستای تسریع در اجرا ، کاهش در هزینه و ارائه کیفیت مطلوب در خدمات جاده ای دانست و خاطر نشان کرد : شرکتهای بهره بردار در قبال دریافت عوارض و دیگر درآمدهای مترتب بر تولی امر آزادراه های کشور ، باید به ارائه خدمات حداکثری به خصوص بهسازی راهها اقدام نمایند . ادارات کل استانی به عنوان نمایندگان مردم باید در امر نظارت بر نحوه ارائه خدمات توسط شرکتهای بهره بردار از آزادراههای کشور حضوری جدی تر از گذشته داشته باشند .

وی ادامه داد : با توجه به ایام پایانی تابستان و نزدیک شدن به دهه محرم که تردد انبوهی از زائران و مسافران جاده ای را متوجه محورهای مواصلاتی ، به خصوص آزادراههای قم – کاشان و قم - تهران می نماید ، ضرورت اجرای طرحهای زود بازده در قالب آرامسازی و نصب المانهای ایمنی جاده ای رادوچندان می کند .

مقبلی از دیگر آیتم های مهم در امر ایمن سازی آزادراه قم – کاشان به تعمیر و تعویض گاردریل ها اشاره کرد و اظهار داشت : لزوم همکاری و وظیفه نظارتی ادارات کل استانی اقتضا میکند که این ادارات برنوع و نحوه اجرای طرح های نگهداری از راهها توسط شرکتهای بهره بردار نظارت کامل داشته باشند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمیدرضا شهرکی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ، به تجربه اجرای پویش ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران