در حال بارگذاری ...
  • برنامه‎ریزی فرودگاه مهرآباد برای ایجاد رفاه تاکسیرانان و مسافران

    برنامه‎ریزی برای نصب سامانه نرخ‎گذاری و نرخ آنلاین تاکسی‎ها ، نوسازی خودروها ، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری و همچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان از جمله برنامه‎های آینده ما هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جلسه‎ایی با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد بهبود شرایط محیطی پایانه‎های تاکسی و ایجاد رفاه برای تاکسیرانان و مسافران گفتگو شد .

    میرسعید صفی‎نیا ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد ، با اشاره به برنامه‎ریزی این فرودگاه برای پیاده‎سازی کامل سامانه نوبت‎دهی و همچنین نوسازی خودروهای تاکسیرانی فرودگاه گفت : بی‎شک اگر بخواهیم مسافران فرودگاهی از سیستم‎های غیرمجاز حمل و نقل در فرودگاه استفاده نکنند ، باید کیفیت خودروهای تاکسی ، فرهنگ رفتار رانندگان و نرخ کرایه‎ها را تصحیح کنیم تا با ایجاد مزیت رقابتی و حفظ شأن مسافران موجب افزایش استقبال از تاکسی های فرودگاهی شویم .

    وی با تاکید بر لزوم آسیب‎شناسی معضلات تاکسیرانی و ارائه راهکارهای مناسب گفت : ما در این حوزه نیاز به تحول داریم و باید در کنار اصلاح طرح مکانیزه و هوشمندسازی خدمات از مد‎ل‎های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند و مکانیزه استفاده کنیم .

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در مورد برنامه‎های آینده این سازمان برای رفع معضلات تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد گفت : برنامه‎ریزی برای نصب سامانه نرخ‎گذاری و نرخ آنلاین تاکسی‎ها ، نوسازی خودروها ، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری و همچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان از جمله برنامه‎های آینده ما هستند .

    علیرضا قنادان افزود : ما به موضوع تسهیلات نوسازی خودروهای فرودگاه مهرآباد نگاه ویژه‎ای داریم زیرا با توجه به وجود حمل و نقل چندوجهی عمومی در فرودگاه مهرآباد تاکسی باید بتواند به عنوان یک وسیله مناسب مشتریان خود را جذب کند .

    گفتنی است در این نشست موضوع اجرای برنامه مشترکی میان دو مجموعه به منظور افزایش کیفیت خدمات تاکسی‎ها ، سهولت استفاده از آنها برای مسافران و همچنین رفع مشکلات رانندگان تاکسی مورد استقبال طرفین قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه مهرآباد بازدید کرد ...

    |

    نظرات کاربران