برنامهریزی فرودگاه مهرآباد برای ایجاد رفاه تاکسیرانان و مسافران
برنامهریزی برای نصب سامانه نرخگذاری و نرخ آنلاین تاکسیها ، نوسازی خودروها ، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری و همچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان از جمله برنامههای آینده ما هستند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، در جلسهایی با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد بهبود شرایط محیطی پایانههای تاکسی و ایجاد رفاه برای تاکسیرانان و مسافران گفتگو شد .
میرسعید صفینیا ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد ، با اشاره به برنامهریزی این فرودگاه برای پیادهسازی کامل سامانه نوبتدهی و همچنین نوسازی خودروهای تاکسیرانی فرودگاه گفت : بیشک اگر بخواهیم مسافران فرودگاهی از سیستمهای غیرمجاز حمل و نقل در فرودگاه استفاده نکنند ، باید کیفیت خودروهای تاکسی ، فرهنگ رفتار رانندگان و نرخ کرایهها را تصحیح کنیم تا با ایجاد مزیت رقابتی و حفظ شأن مسافران موجب افزایش استقبال از تاکسی های فرودگاهی شویم .
وی با تاکید بر لزوم آسیبشناسی معضلات تاکسیرانی و ارائه راهکارهای مناسب گفت : ما در این حوزه نیاز به تحول داریم و باید در کنار اصلاح طرح مکانیزه و هوشمندسازی خدمات از مدلهای جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند و مکانیزه استفاده کنیم .
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در مورد برنامههای آینده این سازمان برای رفع معضلات تاکسیرانی در فرودگاه مهرآباد گفت : برنامهریزی برای نصب سامانه نرخگذاری و نرخ آنلاین تاکسیها ، نوسازی خودروها ، برگزاری یک انتخابات برای ایجاد کمیته همفکری و همچنین تهیه منشور اخلاقی رانندگان از جمله برنامههای آینده ما هستند .
علیرضا قنادان افزود : ما به موضوع تسهیلات نوسازی خودروهای فرودگاه مهرآباد نگاه ویژهای داریم زیرا با توجه به وجود حمل و نقل چندوجهی عمومی در فرودگاه مهرآباد تاکسی باید بتواند به عنوان یک وسیله مناسب مشتریان خود را جذب کند .
گفتنی است در این نشست موضوع اجرای برنامه مشترکی میان دو مجموعه به منظور افزایش کیفیت خدمات تاکسیها ، سهولت استفاده از آنها برای مسافران و همچنین رفع مشکلات رانندگان تاکسی مورد استقبال طرفین قرار گرفت .