در حال بارگذاری ...
  • اضافه شدن قابلیت دستیار هوشمند به اتومبیل‌های شرکت BMW

    بی ام و می‌خواهد از سال ۲۰۱۹ دستیار هوشمند را در کشورهای انگلیس ، آمریکا ، آلمان و ژاپن دردسترس قرار دهد و این قابلیت از ۲۳ زبان مختلف جهان پشتیبانی می‌کند. خودروهای بی ام و با بسته Live Cockpit Professional به این سیستم مجهز می‌شوند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت بی ام و در نظر دارد از بهار سال ۲۰۱۹ ، قابلیت دستیار هوشمند را به اتومبیل‌های خود بیافزاید . این قابلیت با سیستم عامل Operating System 7.0 بی ام و همراه است که شامل دستیار هوشمند می‌شود .

    بی ام و یکی از کمپانی‌های مطرح تولیدکننده خودروهای لوکس است که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را روانه بازار می‌کند . این شرکت با قابلیت دستیار هوشمند به سرنشینان اتومبیل‌های خود اجازه می‌دهد تا با کاربری هوشمندانه‌ای رو به رو شوند .

    این شرکت باواریایی می‌گوید ، هیچ محدودیتی در اتصال به سایر دستیارهای هوشمند وجود ندارد ، بنابراین می‌توان از سایر دستیارهای هوشمند نیز بهره گرفت و تنها نباید به دستیار هوشمند اختصاصی بی ام و اکتفا کرد .

    تمامی رانندگان خودروهای بی ام و می‌توانند تنها با گفتن Hey BMW شروع به مکالمه کرده و دستوراتی به خودرو دهند . بی ام و با به کارگیری هوش مصنوعی در سیستم عامل جدید ، به رانندگان اجازه می‌دهد تا به شکل هوشمندانه درخواست‌هایی را به اتومبیل بیان کنند . برای مثال پس از گفتن Hey BMW می‌توانند درخواست‌هایی چون بالا بردن شیشه ، روشن کردن سیستم تهویه و برخی دیگر را بیان کنند .

    با اتومبیل‌های بی ام و راحت صحبت کنید

    صاحبان اتومبیل‌های بی ام و همچنین می‌توانند به صورت سفارشی‌سازی شده با بیان Hey BMW , I’m cold به سرعت سیستم گرمایشی خودرو را روشن کرده تا فضای داخل کابین گرم شود .

    افراد همچنین می‌توانند با قابلیت جدید ، کاربری‌های گسترده‌تری را مشاهده کنید . برای مثال به مایکروسافت آفیس ۳۶۵ متصل شده و برای کسب و کار خود از آن بهره گیرند . یا آن که در هنگام حرکت اتومبیل کنفرانس تلفنی برگزار کنند . پخش موسیقی ، اعلام ساعت و دیگر موارد ، ویژگی‌های ساده‌ای است که با این قابلیت می‌توان به شکل درخواست صوتی انجام داد .

    بی ام و می‌خواهد از سال ۲۰۱۹ دستیار هوشمند را در کشورهای انگلیس ، آمریکا ، آلمان و ژاپن دردسترس قرار دهد و این قابلیت از ۲۳ زبان مختلف جهان پشتیبانی می‌کند. خودروهای بی ام و با بسته Live Cockpit Professional به این سیستم مجهز می‌شوند .

    همچنین در سال جاری خودروهای سری ۳ بی ام و برای نخستین بار قابلیت را دریافت خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    در پی دیدار رئیس دولت با کارگزاران نظام در ابتدای سال جاری ، مقرر شد تا حد امکان ، امور قابل واگذاری به استان ها واگذار شود ، از این رو از معاونت های ستادی انتظار می‌رود بررسی‌های لازم صورت پذیرد و در حد امکان امور به ادارات استانی واگذار شود .

    |

    مرکز مدیریت راه‌های کشور در راستای تسهیل عبور و مرور ، خدماتی به کاربران جاده‌ای در قالب سایت ۱۴۱، اپلیکیشن و سیستم پاسخگویی ۱۴۱ ارائه می‌کند و قرار است تا پایان سال جاری این سامانه‌ها بر اساس هوش مصنوعی به کاربران خدمت بدهند و کاربران جاده‌ای بتوانند از آخرین وضعیت ...

    |

    نظرات کاربران