در حال بارگذاری ...

ترمینال های ریلی در بنادر به دنبال سودجویی از صاحبان کالا نیستند

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مصاحبه ای اختصاصی در حاشیه روز جهانی دریانوردی ، عفیفی پور مدیرکل بنادر استان هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل ترکیبی و سرمایه گذاری های انجام شده در مجتمع بندری شهیدرجایی ، هرگونه سواستفاده از صاحبان کالا در انتقال کانتینر به ترمینال های ریلی را مردود دانست .

 

خبرنگار : سید علی سید صدر

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

هدفگذاری ما برای سال آینده دستیابی به رکورد یک میلیون ۶۰۰ هزار تُن حمل بار از طریق ناوگان ریلی است که با توجه به افزایش ظرفیت ناوگان و ورود به بازار‌های تازه از جمله بازار مواد معدنی و ترانزیت دستیابی به ارقام بالاتر دور از انتظار نیست .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به سی‌وسومین اجلاس مجمع سازمان بین‌المللی ...

|

سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ریزی‌های منسجمی را برای توسعه زیرساخت‌های بندر شهید رجایی و بنادر شرق و غرب هرمزگان آغاز کرده است و در جهت ارتقا معیشتی مناطق ساحلی کشور ، افزایش جمعیت و همچنین توسعه اشتغال‌ و صنایع خرد پروژه‌های بسیار مهمی را در دست اجرا دارد .

|

تمرکز اصلی این سازمان بر گسترش سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ژاپن و کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط برای به حداکثر رساندن توان صادرات جهانی آنها است .

|

عملیات‌های ویژه مانند عملیات کشتی به کشتی (STS) ، عملیات داکینگ و آنداکینگ (به آب‌اندازی و از آب‌گیری) شناور از جمله تانکرهای غول پیکر در مجتمع کشتی‌سازی از دیگر اقداماتی بوده که در این مدت توسط ۳۶ راهنما انجام شده است .

|

نظرات کاربران