در حال بارگذاری ...
  • ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی در احداث قطعه سوم پروژه محور ایلام - مهران

    با توجه به اصلاح و بهسازی جاده موجود (باند رفت) تمهیدات لازم برای تردد ایام اربعین در نظر گرفته شده است تا شاهد ایجاد گره ترافیکی در این مدت نباشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت فیزیکی قطعه سوم پروژه راه ایلام - مهران (صالح آباد - مهران) خبر داد .

    کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محل احداث این قطعه از مسیر و جلسه‌ای که در این خصوص با مشاور و پیمانکار پروژه داشت از پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی این قسمت از محور خبر داد .

    کاظمی در مورد جزئیات این طرح گفت : این قطعه از مسیر ایلام به مهران حد فاصل تقاطع صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۳۰ کیلومتر که پیمانکار آن موسسه ولی عصر(عج) وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا می‌باشد ، ۲۰ کیلومتر از این قطعه به صورت چهارخطه هم اکنون زیر بار ترافیک قرار گرفته است و ۸ کیلومتر از باند رفت (اصلاح و بهسازی جاده موجود) نیز به انجام رسیده و پیمانکار در حال آماده سازی باند رفت تا فرا رسیدن اربعین است .

    کاظمی افزود : باند برگشت این محور از پل کنجانچم تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۸ کیلومتر که دو پل بزرگ آن در مراحل پایانی است و عملیات خاکی نیز به انجام رسیده است .

    وی خاطرنشان کرد : با توجه به اصلاح و بهسازی جاده موجود (باند رفت) تمهیدات لازم برای تردد ایام اربعین در نظر گرفته شده است تا شاهد ایجاد گره ترافیکی در این مدت نباشیم .




    مطالب مرتبط

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    با تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان ، ارزش بندر شهید بهشتی دو چندان می‌شود . در همین راستا برنامه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی ارائه شده‌است که در شرف دستیابی به قرارداد نهایی هستیم و از طرفی نهادهای مختلف داخلی نیز از سرمایه‌گذاری در این بندر استقبال کرده‌اند .

    |

    افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

    |

    نظرات کاربران