در حال بارگذاری ...
  • قدردانی سرپرست حجاج از خدمات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و ایران ایر

    از نظر خدمات فرودگاهی و کارهایی که به حمدالله شد ، باید از همه عزیزان تشکر و قدردانی کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی هنگام ورود به کشور مورد استقبال مدیران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از خدمات دست‌اندرکاران سفر هوایی حج تقدیر کرد .

    حجت االسلام قاضی عسکر ، نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی ، هنگام بازگشت از سفر معنوی حج و در بازدید از روند بازگشت حجاج به کشور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : آنچه که نسبت به سال گذشته و سال‌های گذشته اتفاق افتاد ، این بود که تلاش‌های عزیزان در شهر فرودگاهی به حمدالله موثر واقع شد،  زائران معطلی پیدا نکردند و توانستند به راحتی و با آرامش به سفر حج بروند .

    وی ادامه داد : همچنین هنگام بازگشت نیز مشاهده می‌شود که ایستایی بسیار کم است و رضایت زائران در حد قابل بوده است . از نظر خدمات فرودگاهی و کارهایی که به حمدالله شد ، باید از همه عزیزان تشکر و قدردانی کرد .

    شرفبافی در فرودگاه حضرت امام(ره) حضور یافت و با تقدیم شاخه گل به استقبال کاروان جانبازان جنگ تحمیلی رفت که با پرواز "هما" به ایران بازگشتند . وی همچنین از کروی پروازی و همکاران خدمات فرودگاهی هما تقدیر و تشکر کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

    |

    افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

    |

    اعزام زائران از ۲۱ ایستگاه پروازی طبق برنامه ریزی انجام می‌شود و امسال نیز ما از فرودگاه‌های همدان ، زنجان ، چابهار ، قشم نیز پروازهایی به مقصد عربستان خواهیم داشت .

    |

    در حج تمتع ۱۴۰۳ ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد . لذا طبق برنامه‌ریزی ، بازرسی‌های ناوگان ایرباس A300-600 ,A310, A300B4 در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد .

    |

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

    نظرات کاربران