در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه محور خلخال - اسالم در آینده نزدیک

    مهم ترین پروژه ای که امسال به پیوست یک قانون بودجه هم رفته ، اجرای پروژه باند دوم اردبیل به سرچم است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : پروژه خلخال -  اسالم که آرزوی دیرینه مردم منطقه است ، به زودی افتتاح می‌شود همچنین اجرای ۵ کیلومتر از پروژه باند دوم محور اردبیل به سرچم نیز به بهره‌برداری رسیده است .

    محبوب حیدری گفت : اعتبارات پروژه های راه استان نسبت به سال گذشته بین ۳ تا ۴ برابر افزایش داشته است . اگر تخصیص هم همانقدر افزایش یابد تحول اساسی در بحث راه خواهیم داشت .

    حیدری اضافه کرد : مهم ترین پروژه ای که امسال به پیوست یک قانون بودجه هم رفته ، اجرای پروژه باند دوم اردبیل به سرچم است . تاکنون ۵ کیلومتر از بزرگراه اتمام یافته و بهره برداری شده و زیر بار ترافیک رفته است . پروژه مهم دیگر عملیات اجرایی راه اصلی کلور - درام می باشد که نزدیک ۱۹ میلیارد تومان اعتبار دارد و ۷۵ درصد آن نیز ابلاغ شده و فعال است . همچنین پروژه خلخال -  اسالم که آرزوی دیرینه مردم  منطقه است و بزودی تحویل مردم خواهد شد .

    این مدیر استانی توضیح داد : پروژه ای که در بحث ورود گردشگر نقش مهمی داشته است پروژه راه  شال – ماجولان – ماسوله در محور خلخال به ماسوله می باشد . ما این پروژه را از سال گذشته آغاز و تمامی ۱۵ کیلومتر باقی مانده را به پیمانکار واگذار کردیم و نزدیک ۵ کیلومتر آن آماده اسفالت ریزی است و در این هفته عملیات آسفالت ریزی شروع می شود ما تمامی تلاش خودمان را می کنیم که امسال محور شال - ماجولان - ماسوله را در حوزه استان اردبیل تمام کنیم و تحویل مردم عزیز منطقه بدهیم پروژه راه نقش اساسی در ورود گردشگر و سرمایه گذار به استان دارد .

    وی در ادامه افزود : پروژه دیگر باند دوم اردبیل -  مشگین شهر – اهر می باشد که این پروژه با تمامی مشکلات مالی که دارد و بدهی آن به پیمانکار بالای سی میلیارد تومان می رسد ، به هیچ عنوان تعطیل نشده و فعال است . برنامه ما این است که حداقل امسال بتوانیم ۲۵ کیلومتر از این پروژه را به اتمام برسانیم . هم اکنون در حدود ۸ کیلومتر از این پروژه به اتمام رسیده است و ۵ کیلومتر آن نیز زیر ترافیک رفته است این مسیر جزء مسیرهای پرخطر و تصادف پذیر بود که با زیر بار ترافیک  رفتن این مسیر در چهل و پنج روز اخیر هیچ تصادفی در منطقه گزارش نشده است .




    مطالب مرتبط

    راه سبب رونق هر منطقه می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا در رشد و اقتصاد مردم نقش مؤثری را ایفا کنیم .

    |

    عملیات آسفالت آن دسته از راه‌های روستایی که زیرسازی آنها قبلاً انجام شده است نیز آغاز شده و به لطف الهی تا پایان سال به اتمام می‌رسد .

    |

    حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

    |

    قطعه سوم محور ارومیه - مهاباد جزیی از کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و زمینه توسعه منطقه را رقم می‌زند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه از اجرای عملیات آسفالت بیش از ۱۹ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی در ...

    |

    نظرات کاربران