در حال بارگذاری ...

بارگیری و حمل محموله چوب با استفاده از حمل و نقل ریلی در بندر امام خمینی (ره)

این مجتمع بزرگ بندری با بیش از ۱۴۰ کیلومتر راه آهن داخلی و برخورداری از پایانه های فعال ریلی از دیر باز به راه آهن سراسری کشور متصل بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ برای نخستین بار یک محموله چوب (MDF) به وزن بیش از ۲ هزار تن در مجتمع بندری امام خمینی (ره) از طریق حمل و نقل ریلی بارگیری و به مقصد ارسال گردید .

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تلاش روز افزون و مشترک سازمان بنادر و دریانوردی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای توسعه حمل و نقل ریلی در بنادر اظهار داشت : در ادامه ی این تلاش مشترک و با هدف بهره گیری بیشتر از مزیت های حمل و نقل ریلی از جمله کاهش بار ترافیک جاده ای ، آلودگی زیست محیطی و افزایش امنیت کالا ، یک محموله چوب (MDF) معادل ۲ هزار و ۲۹۲ تن پس از تخلیه از یک فروند کشتی با بهره گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته در مجتمع بندری امام خمینی(ره) طی مردادماه سال جاری در قالب ۴۰ دستگاه واگن بارگیری و از طریق ریل به یکی از مقاصد داخل کشور ارسال گردید .

ایرج مدیری در ادامه افزود : این اداره کل ضمن اتخاذ تمهیدات لازم در ادامه ی روند توسعه حمل و نقل ریلی پس از آنکه روساخت ها و امکانات مناسب را برای بارگیری بیشتر محمولات کالاهای اساسی فراهم نموده است ، زمینه ی لازم برای تخلیه و بارگیری کالا به واگن  برای  انواع محمولات نیز فراهم می آورد .

یادآور می شود این مجتمع بزرگ بندری با بیش از ۱۴۰ کیلومتر راه آهن داخلی و برخورداری از پایانه های فعال ریلی از دیر باز به راه آهن سراسری کشور متصل بوده است .




مطالب مرتبط

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام خمینی گفت : ردیابی متهم ...

|

استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندرامام خمینی(ره) و مجیدیه ماهشهر و همچنین استقرار شناورهای ناجی و همیار ناجی ، نیروهای ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز از اهم این اقدامات برای ...

|

۲۳۷ شرکت بخش خصوصی با برخورداری از ۱۱۵۶۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت کامل محقق شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میعاد صالحی به ماده ۱۲ که حدود ۸ سال از آن می‌گذرد ، اشاره کرد و گفت : این موضوع در طول سنوات مختلف به دلایل ...

|

نظرات کاربران