در حال بارگذاری ...
  • بازدید قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها از پروژه‎های بهسازی فرودگاه اراک

    عملیات بهسازی ساختمان آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما نیز به پیشرفت ۴۰ درصدی رسیده است و تا دو ماه دیگر ساخت دیوار حفاظتی محوطه یگان حفاظت فرودگاه به اتمام می‎رسد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‎ها از پروژه‎های بهسازی در دست اجرای فرودگاه اراک بازدید کرد .

    در این بازدید که روز ۳ شهریور انجام شد ، حسین اسفندیاری از نزدیک در جریان عملیات بهسازی فضای ترمینال ، بهسازی ساختمان آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما و نیز ساخت دیوار حفاظتی محوطه یگان حفاظت فرودگاه قرار گرفت .

    وی همچنین در نشستی صمیمانه با کارکنان فرودگاه اراک ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه‎های آنها برای پیگیری مشکل کمبود نیروی انسانی این فرودگاه قول مساعد داد .

    گفتنی است ، فاز نخست عملیات بهسازی ترمینال شامل نمای ساختمان به پایان رسیده است و فاز دوم شامل بهسازی سنگفرش‎ها ، ستون‎ها و سکوی دور ترمینال تا دو ماه دیگر به پایان می‎رسد . اجرای سومین مرحله آن نیز که شامل سقف ترمینال و تهویه است به زودی آغاز می‎شود و مجموع پروژه تا آبان ۹۷ به پایان می‎رسد .

    همچنین عملیات بهسازی ساختمان آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما نیز به پیشرفت ۴۰ درصدی رسیده است و تا دو ماه دیگر ساخت دیوار حفاظتی محوطه یگان حفاظت فرودگاه به اتمام می‎رسد .




    نظرات کاربران