در حال بارگذاری ...
  • نصب سامانه جدید ضبط مکالمات هوانوردی در فرودگاه ایرانشهر

    این سامانه در راستای ارتقا و بهبود سخت افزاری و نرم افزاری سامانه های ضبط مکالمات هوانوردی فرودگاه های کشور عملیاتی شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سامانه جدید ضبط مکالمات هوانوردی HCLS3000-IMB204 توسط کارکنان اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی و کارکنان اداره های الکترونیک فرودگاه های زاهدان و ایرانشهر در فرودگاه ایرانشهر نصب و عملیاتی شد .

    این سامانه در راستای ارتقا و بهبود سخت افزاری و نرم افزاری سامانه های ضبط مکالمات هوانوردی فرودگاه های کشور عملیاتی شده است .

    از جمله مزایای سامانه جدید ضبط مکالمات هوانوردی می توان به برطرف شدن مشکل آرشیوگیری سامانه قبلی (DVD RAM DRIVE) با جایگزینی RDX DRIVE بر روی سامانه جدید ، افزایش ظرفیت آرشیوگیری از 9.4GB به 320GB ، استفاده از سرورهای به روز و پرقدرت IMB204 با نرم افزار جدید و نیز صرفه جویی اقتصادی ۶۰۰ میلیون ریالی با ارتقای سخت افزار رکوردر HCLS3000 با سرورهای جدید IMB204 به جای خرید کامل یک سامانه ضبط مکالمات هوانوردی جدید  با قیمت بالا اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران