در حال بارگذاری ...
  • ساخت ایستگاه سیستم کمک ناوبری فرودگاه ساری تا چهار ماه آینده

    طی یک سال گذشته با کمک مسئولان و استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کاهش ارتفاع دکل های انتقال انرژی در آستانه باند ۳۴ این فرودگاه انجام شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه های در دست اجرای فرودگاه ساری از اتمام طرح توسعه اپرون و نیز ساخت ایستگاه سیستم کمک ناوبری تا چهار ماه دیگر خبر داد .

    سعداله وطنخواه با اعلام این خبر عنوان کرد : اکنون مساحت اپرون فرودگاه ساری ۳۲ هزار مترمربع است که با اتمام پروژه توسعه ۲۰ هزار مترمربع دیگر شامل دو پارک پوزیشن به آن اضافه خواهد شد .

    مدیرکل فرودگاه های استان مازندران پیشرفت فیزیکی توسعه اپرون را ۴۰ درصد عنوان کرد و افزود : اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۵۰ میلیارد ریال است . با توجه به انجام عملیات نصب سامانه های کمک ناوبری ، در حال ساخت جاده انحرافی از مسیر فرودگاه هستیم که به پیشرفت ۳۰ درصدی رسیده است .

    وی افزود : از جمله اقدامات مهم انجام شده در فرودگاه ساری طی دو سال اخیر می توان به تملک حدود ۱۵ هکتار از اراضی جهت طرح توسعه و نصب سامانه کمک ناوبری ، خرید و واگذاری سامانه کمک ناوبری ILS به فرودگاه ساری و شروع عملیات سیویل ورک سایت مربوطه ، شروع عملیات توسعه اپرون ، اجرای دیوارهای حفاظتی ، بازسازی کامل ساختمان ایمنی و آتش نشانی ، اجرای پروژه فیبرنوری و شبکه داخلی و اتصال به شبکه دولت ، اجرای پروژه تصفیه خانه آب فرودگاه ساری ، تکمیل ترمینال مستقبلین و مشایعین اشاره کرد .

    همچنین به گفته وی ؛ طی یک سال گذشته با کمک مسئولان و استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کاهش ارتفاع دکل های انتقال انرژی در آستانه باند ۳۴ این فرودگاه انجام شد .




    مطالب مرتبط

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران