در حال بارگذاری ...
  • افزایش ظرفیت قطار حومه‌ای تهران - پیشوا - گرمسار

    ساعت حرکت قطار ریل باس ، از تهران ساعت ۱۹:۲۵ و از گرمسار ساعت ۵:۳۰ صبح است . گفتنی است که این قطار در ایستگاه‌های قرچک ، ورامین ، پیشوا نیز مسافرگیری دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در پی تقاضای عمومی و با پیگیری مسئولان راه آهن ، ظرفیت قطار حومه‌ای تهران - پیشوا - گرمسار و بالعکس دو برابر شد .

    در پی درخواست مسافران قطارهای حومه‌ای و افزایش رفاه آنها در مسیر تهران - پیشوا - گرمسار ، از ۲۰ مردادماه ظرفیت این مسیر حومه‌ای ارتقا یافت .

    بنا بر اعلام مهدی قمری‌نژاد ، مجری طرح قطارهای حومه‌ای ، از این تاریخ ظرفیت قطار حومه‌ای تهران - پیشوا - گرمسار از ۳۳۰ صندلی به ۶۷۰ صندلی افزایش یافته است تا بخشی از نیاز مردم در این مسیر مرتفع شود .

    بر اساس این گزارش ، ساعت حرکت قطار ریل باس ، از تهران ساعت ۱۹:۲۵ و از گرمسار ساعت ۵:۳۰ صبح است .

    گفتنی است که این قطار در ایستگاه‌های قرچک ، ورامین ، پیشوا نیز مسافرگیری دارد .




    مطالب مرتبط

    به‌عنوان یک فرد مطلع که در دولت‌های مختلف در حوزه ریلی مسئولیت داشته ام عرض می‌کنم که به‌طور قطع رکورد تاریخ راه آهن در حوزه حمل مسافر ریلی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد .

    |

    افتتاح مترو پرند تبلور رویکرد عدالت‌محور دولت سیزدهم در ایجاد دسترسی هر چه موثرتر عموم ساکنین در مناطق مختلف به سیستم‌ها و خدمات حمل‌ونقلی کارا و اقتصادی است و در آینده نزدیک شاهد توسعه این سیستم‌ها در حومه کلان‌شهرها خواهیم بود

    |

    نظرات کاربران